preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
4.b-NJEMAČKI JEZIK-REDOVNA NASTAVA

4b.Njemački jezik -REDOVNA NASTAVA

Poštovani roditelji, jeste  uspjeli skinuti na tablet ili laptop našu eknjigu Applaus 4. To nam je jako važno jer mi bez slušanja ne možemo raditi.U nastavku ću vam ukratko objasniti kako da to učinite i olakšate  djeci učenje jezika od kuće a tamo ima i  zadataka za rješavanje.Nakon toga ću vam poslati zadatke što treba ovaj tjedan izvršiti i vježbati.Jeste znali zadaću od prošlog tjedna? Ako ima bilo kakvih pitanja, javite se. Lp Geraldina
Dakle evo u koracima i sa slikom što trebate vi napraviti: 1.profil-klett. hr
2.registracija, samo ako se prvi put prijavljujete
3.prijava sa AAIEdu.hr
4.došli ste na početnu stranu i sad birate lekciju 
 
Zadaća za 25.3.2020. 
U udžbeniku 49.str.slušaj na CD, nauči dobro čitati "Ingrid und Uwe".Riješi u Udž. 50str./I
U bilježnicu prepiši plan ploče i nauči:
Ingrid und Uwe(naslov)
Was magst du?Ich mag...      ( ja volim)
Was musst du?Ich muss....    (ja moram)
Was kannst du?Ich kann.....   (ja mogu)
Was darfst du nicht?Ich darf nicht...  (ne smijem)
 
Zadaća za 26.3.2020. 
U udžbeniku 49.str.slušaj na CD-u i vježbaj  čitati "Ingrid und Uwe".Riješi u RB.35.str./8.-9.zadatak
8.zadatak-pročitaj,nacrtaj koliko je sati i postavi pitanje Wann?Kada Klaus što radi?(za pomoć dajem primjere):
Geschichte über Klaus
Wann steht Klaus auf?
Wann isst Klaus zum Frühstück?
Wann ......?
Wann.......?
Wann.......?
Wann.......?
 
Zadaća za 01.4.2020. 
1.U udžbeniku 49.str.slušaj na CD-u i dalje vježbaj  čitati  i ponavljati riječi iz priče"Ingrid und Uwe".Riješi u RB.36.str./10.-11.zadatak
 
 

Zadaća za 02.4.2020.

Dragi učenici, danas započinjemo s novom temom.(godišnja doba,mjeseci,vremenske prilike)Udžbenik 54.-55.str. Vier Jahreszeiten.Vaš je zadatak,više puta pročitati rečenice, proučiti sličice  i svakoj rečenici dodati slovo sličice koja to prikazuje,nauči čitati i naučiti imena mjeseca(dane u tjednu i godišnja doba ponavljamo)a zatim prepisti u bilježnicu plan ploče s priloženog dokumenta.Poslušaj na linku https://www.youtube.com/watch?v=ZD-zEIanENw  izgovor novih riječi i poigraj se.

Zadaća za 08.4.2020.

Dragi učenici,

1.Pročitajte i ponovite (godišnja doba,mjesece, dane u tjednu.)Udžbenik 54.-55.str. Vier Jahreszeiten,a zatim riješite u RB.39.str. 1/2/3 zadatak

2.Ako imate mogućnosti isprintajte listić u prilogu "Was machst du?" i riješite listić , a ako nemate pročitajte i riješite listić usmeno

ZADAĆA ZA 09.4.2020.

1.U udžbeniku  96.str."Ostern-eine verrückte Geschichte"  (Uskrs -šašava priča)nekoliko puta  slušati s digitalne knjige ili CD i u toj neobičnoj priči ima puno pogrešaka.Pronađi greške u priči i zaokruži ih,a iznad napiši točnu riječ.U bilježnicu prepiši točno prvih šest rečenica iz priče.

2. Vježbaj  riječi o Uskrsu i igraj na linku  https://wordwall.net/hr/resource/1332634/njema%c4%8dki-jezik/ostern

FROHE OSTERN!smileysmiley

 

Zadaća za 15.4.2020.  16.04.2020.

Dragi učenici,

1.Pročitajte i ponovite riječi (godišnja doba,mjesece, dane u tjednu.)Udžbenik 54.-55.str. Vier Jahreszeiten.

2.Danas ćemo naučiti Wie ist das Wetter?(kakvo je vrijeme).Pročitaj udžbenik 56.str. i prepiši u bilježnicu iz dokumenta u prilogu  i nacrtaj.

3.U RB. vježbaj nove riječi i riješi 40.-41str

Zadaća za 22.4.2020.  

Dragi učenici,

1.Poslušajte u digitalnom udžbeniku ili CD i pročitajte 56.str. ponovite riječi,pokraj naslova nalazi se i igra  (godišnja doba,mjesece, dane u tjednu,vremenske prilike,što radimo u kojem mjesecu)

2.Dobro izvježbaj  čitati 56.str Monate a zatim zamoli roditelje da te snime mobitelom i pošalji

3.Za svako godišnje doba napiši po jednu rečenicu(pomogni si sa rečenicama u udžbeniku) i nacrtaj  u bilježnicu  najdraže godišnje doba i što tada voliš raditi.

Na primjer:Im Frühling spiele ich  Fußball mit meinen Freunden.

                 Im Sommer  fahre ich ans Meer.

                 Im Herbst   gehe ich in die Schule und lerne.

                 Im Winter  fahre ich Ski.

                  Ich mag Sommer.Ich mag  spielen und schwimmen.

Zadaća za 23.4.2020.  

Dragi učenici,

1.Poslušajte u digitalnom udžbeniku ili  na CD i pročitajte 56.str. vježbajte i ponavljajte riječi,  (godišnja doba,mjesece, dane u tjednu,vremenske prilike,što radimo u kojem mjesecu)

2.Ponovi brojeve do 50.U prilogu se nalazi dokumenat na kojem vježbamo brojeve(Zahlen)pažljivo pročitaj,a zatim   u bilježnicu nacrtaj stvari koje se spominju i broj koji ima koja stvar.Npr:Das T-Shirt ist  fünfundfünfzig.

3.Poslikajte mi kalendar prirode koji ste vodili cijeli tjedan.

Zadaća za 29.4.2020. 

Dragi učenici, danas započinjemo s novom temom.(zanimanja ljudi,što sve ljudi rade,gdje rade)

1.UDŽBENIK 64.str. WER BIN ICH
Razgovarajte s roditeljima koja zanimanja sve postoje,gdje tko radi,što je njegov posao,što su tvoji roditelji po zanimanju,što bi ti htio postati,što ti se sviđa raditi.
Vaš je zadatak,više puta pročitati rečenice, proučiti sličice  i riješiti A zadatak u knjigu,nauči čitati i naučiti  zanimanja,a zatim prepisti u bilježnicu plan ploče s priloženog dokumenta.(Wer bin ich)
 

Zadaća za 30.4.2020. 

1.UDŽBENIK 64.str. WER BIN ICH

Naučiti čitati rečenice, proučiti sličice  i naučiti  zanimanja(barem 10)Većinu riječi  imate u knjizi,ali ja sam vam dodala još nekoliko zanimanja.Vježbaj riječi i odigraj s nekim od ukućana Pantomimespiel(jedan igrač pokazuje što radi,a drugi pogađa koje je to zanimanje naravno na njemačkom jeziku.)
 
2.RB.47.str. 1./2. zadatak Riješi prvi zadatak tako da točno napišeš koje je to zanimanje,drugi zadatak gdje tko radi.Prilikom rješavanja pomogni si s udžbenikom.
3.Vježbaj  zanimanja i igraj klikom na poveznicu https://wordwall.net/hr/resource/1192735/njema%c4%8dki-jezik/berufe 
 

https://wordwall.net/hr/resource/1020923/njema%c4%8dki-jezik/berufe

 

Zadaća za 6.052020. 

1.UDŽBENIK 64.str. WER BIN ICH

Vježbaj čitati rečenice, proučiti sličice  i naučiti  zanimanja.
 
2.UDŽBENIK 65.str. /B zadatak Wo arbeite ich? poslušaj  u digitalnoj knjizi ili na CD i dopuni rečenice zanimanjima koja čuješ.
                             /C zadatak Ein Ratespiel:Wer bin ich? samo usmeno vježbaj odgovarati na pitanja(igra je zamišljena da se igra u paru,ti zamisliš jedno zanimanje,ali ga ne kažeš ,a tvoj prijatelj/ica u paru postavlja ti pitanja da lakše odgonetne o kojem se zanimanju radi.Poslije zamijenite uloge.
Viel Spaß!
 

Zadaća za 7.052020. 

1.UDŽBENIK 64.-65.str. WER BIN ICH?

Vježbaj čitati tekst,ponavljaj   zanimanja i mjesta gdje tko radi.
 
2.Razmisli,pročitaj i pronađi u križaljci  Berufe(dokumenat u prilogu) koja se zanimanja skrivaju i prepiši ih u bilježnicu.(križaljku ne prepisuješ).
 
3.RB.str. 48./1./2./3.zadatak riješiti
U prvom zadatku odaberi osam zanimanja po želji i složi rečenice Wer arbeitet wo?(Gdje tko radi?),pomogni si sa prethodnim zadatkom.
U drugom zadatku kratko odgovori na pitanja .U trećem zadatku spoji dijelove u rečenicu da bude točna.
Viel Spaß!
 

Zadaća za 13.052020.  14.5.2020.

1.UDŽBENIK 66.str. 7.3.MEIN TAG- WER BIN ICH?

Poslušaj priču Mein Tag na CD ili u digitalnom udžbeniku,vježbaj čitati,pogodi koje je to zanimanje.U bilježnicu prepiši naslov i nacrtaj kako ti zamišljaš to zanimanje.
 
2.UDŽBENIK 66.str. D zadatak-Wann macht er was?Ponovno  pažljivo pročitaj priču i dopuni rečenice a zatim prepiši u bilježnicu.
3.RB.str. 49. riješiti

Zadaća za 20.05.2020.  

1.UDŽBENIK 66.str. 7.3.MEIN TAG- WER BIN ICH?

Vježbaj čitati priču Mein Tag na CD ili u digitalnom udžbeniku do kraja tjedna,neka te roditelji snime i pošalji.Ponavljaj zanimanja i gdje ljudi rade.
 
2.RATET MAL!(dokumenat u prilogu) riješi u bilježnicu.U svakoj rečenici se potkrala pogreška.Pronađi i ispravi rečenicu i pokraj napiši koje je to zanimanje.
Primjer: Ich repariere  Obst. Ich repariere Autos.(Automechaniker.)

Zadaća za 21.05.2020.  

1.Vježbaj čitati priču Mein Tag na CD ili u digitalnom udžbeniku do kraja tjedna,neka te roditelji snime i pošalji oni koji još nisu izvršili zdatak.Ponavljaj zanimanja i gdje ljudi rade.

 
2.UDŽBENIK 69.str. E zadatak,prema ovim pitanjima  opiši sa  8 rečenica u bilježnicu MEIN TRAUMBERUF(moje zanimanje iz snova)zanimanje koje ti se najviše sviđa.Naravno pomogi si s udžbenikom.
 
 
 
4. A / C / D svibanj - Marija Majhen

04.05.2020.  Izborna nastava 4. a / d

Dragi učenici,

zadaci za ovaj tjedan: u bilježnicu prepišite plan ploče (Wie sind die Klamotten?), zatim u udžbeniku na 85. i 86. stranici riješite od šestog do osmog zadatka. U radnoj bilježnici na stranicama 58. do 60. riješite od četvrtog do šestog zadatka.

U bilježnicu nacrtajte najdražu odjeću ( koristite boje i pridjeve koje smo učili do sada ). 

Lijep pozdrav

 

06.05.2020.  Izborna nastava 4. c                11.05.2020.  Izborna nastava 4. a/d

Dragi moji učenici, 

danas ćemo ponoviti dosadašnju lekciju.  U udžbeniku molim vas da riješite 87. i 88. stranicu, te u radnoj bilježnici od 61. do 63. stranice. 

Molim vas da na wocabee vježbate nove riječi, jer će uskoro biti provjera riječi. 

Lijep pozdrav!

 

13.05.2020.  4.c                   18.05.2020. 4. a / d

Dobar dan, dragi učenici!

Danas započinjemo s novom temom Wetter und Zeit ( vrijeme i vrijeme  :-) ) U udžbeniku na 89. stranici nalaze se godišnja doba i vrijeme kakvo je u pojedinom dobu. malo pogledajte tu sliku i zatim spojite rečenice sa odgovarajućim godišnjim dobom. U bilježnicu prepišite plan ploče ( Jahreszeiten ). Na 90. stranici u trećem zadatku pročitajte sve rečenice i zaokružite onu koja vam opisuje današnje vrijeme. U 4. zadatku trebate dopisati godišnja doba ( rješavate s lijeva na desno,ne po stupcima). Na 91. stranici u 5. zadatku trebate napisati samo naziv godišnjeg doba koje je opisano u pojedinom odlomku. Šesti zadatak pravilno prepišite u bilježnicu, osobito pripazite na velika i mala slova. U sedmom zadatku samo trebate zaokružiti što je točno,a što netočno za pojedino godišnje doba. 

Na 92. stranici u osmom zadatku trebate povezati rečenice i prepisati u bilježnicu, a u devetom trebate prepisati četiri pitanja i napisati po jedan odgovor za svako pitanje u bilježnicu. 

U radnoj bilježnici riješite na 64. i 65. stranici od prvog do četvrtog zadatka. 

Rok za izvršenje zadatka je tjedan dana.  Idući tjedan biti će wocabee provjera pa vas molim da vježbate nove riječi. 

Lijep pozdrav

 

18.05.2020. Izborna nastava 4. a/d

Dragi učenici,  zadaci za danas su vam napisani iznad. Samo da vas podsjetim: danas od 7.00 do 20.00 otvoren vam je wocabee pa vas molim da pristupite danas u toku dana i riješite kratku provjeru znanja. Sretno i lijep pozdrav!

 

20.05.2020.   Izborna nastava 4. c                             Izborna nastava 4. a / d

Dobro jutro dragi učenici! 

Danas je na wocabee kratka provjera znanja u vremenskom periodu od 10 do 20. ( 4. c ) Sretno svima!

Nastavljamo s obradom gradiva vezanog s vremenom i danima u tjednu. U bilježnicu si prepišite priloženi dokument Monate ( mjeseci ). 

U udžbeniku na 93. stranici u 11. zadatku pustite si na cd-u zapis 42. i ponavljajte nove riječi. Pročitajte 12. zadatak.  Na 94. stranici riješite od 13. do 15. zadatka. U radnoj bilježnici riješite od petog do osmog zadatka od 65. do 67.stranice.  Rok za izvršavanje zadataka je tjedan dana ( 27. 05. ). 

Za dodatno vježbanje možete riješiti zadatke na slijedećim linkovima: https://wordwall.net/hr/resource/1915839/njema%c4%8dki-jezik/jahreszeiten

https://wordwall.net/hr/resource/1847085/njema%c4%8dki-jezik/jahreszeiten

https://wordwall.net/hr/resource/1320052/njema%c4%8dki-jezik/jahreszeiten

https://wordwall.net/hr/resource/879492/njema%c4%8dki-jezik/jahreszeiten-monate-wochentage

https://wordwall.net/hr/resource/1606676/njema%c4%8dki-jezik/jahreszeiten-das-wetter

https://wordwall.net/hr/resource/2136161/njema%c4%8dki-jezik/wochentage-monate-und-jahreszeiten

Lijep pozdrav!

 

 

 

4. A / C / D NJEMAČKI JEZIK-IZBORNA NASTAVA

23.03.2020.  IZBORNA NASTAVA 4. a / d                 

25.05.2020.  IZBORNA NASTAVA   4. c

Dragi učenici, ovo su vam zadaci za ovaj tjedan:

U udžbeniku na 65. stranici u 12 zadatku napisane su boje, u bilježnicu napišite naslov Schularbeit i datum, a ispod toga Farben ( Boje ), prepišite boje kao što su vam napisane u bilježnici. Poslušajte pjesmicu na 66. stranici. Riješite od 5 - 16 zadatka u udžbeniku na stranicama 62 do 67. U zadacima što je napisano pod Grammatik prepišite u bilježnicu. 

U radnoj bilježnici riješite od 5.do 9. zadatka stranice od 48.do 50. 

Ovdje vam je nekoliko linkova na kojima možete provježbati naučeno gradivo: https://wordwall.net/hr/resource/742679/njema%c4%8dki-jezik/farben

https://wordwall.net/hr/resource/991549/njema%c4%8dki-jezik/farben

https://wordwall.net/hr/resource/764497/njema%c4%8dki-jezik/farben-1-klasse

i na wocabee riješite dio koji se odnosi na Schulsachen

https://quizizz.com/admin/quiz/5819f6fa2502e7a911117064/farben   kod  477207

Zadatke riješite do idućeg tjedna, poslikajte i  pošaljite mi. 

Lijep pozdrav, 

učiteljica Marija

30.03.2020. 4. A / D  Izborna nastava ( 2 sata )
01.04.2020.  4. C   Izborna nastava ( 2 sata )

Dragi učenici, 

evo zadataka za ovaj tjedan:
u bilježnicu napišete naslov i prepišete glagole iz priloženog dokumenta: Was machen wir in der Schule?
U udžbeniku na stranici 67. pogledajte glagole u 17. zadatku i pročitajte ih.
Riješite od 18. do 22. zadatka.  U radnoj bilježnici na stranicama 51. i 52. riješite od 10 do 13. zadatka. 
Zadatke riješite do idućeg tjedna, poslikajte i  pošaljite mi. 
Na wocabee riješite novi paket riječi: Farben  i one koje još niste.
 
Lijep pozdrav, 
učiteljica Marija
 
 
06.04.2020.  Izborna nastava 4. a / d  ( 2 sata )
08.04.2020. Izborna nastava 4. c  ( 2 sata )
 

Dragi učenici,

ovaj tjedan je tjedan ponavljanja i uvježbavanja gradiva, tako da vas molim da ponovite riječi u radnoj bilježnici od 54. do 56. stranice do broja 69.

Na sljedećim poveznicama ponovite naučene riječi: https://wordwall.net/hr/resource/463840/schulsachen    https://wordwall.net/hr/resource/745165/njema%c4%8dki-jezik/schulsachen-ii   

https://wordwall.net/hr/resource/745196/njema%c4%8dki-jezik/schulsachen-5

Na wocabee ponovite sve riječi jer ćemo uskoro provjeriti sve te naučene riječi.

Lijep pozdrav i ugodan radni tjedan vam želim!

Viel Spaß! Lehrerin Marija

 

Želim vam sretan Uskrs i da ovih nekoliko dana iskoristite da si odmorite i spremni dočekate nastavak online nastave.

 

15.04.2020. Izborna nastava 4.c                 20.04.2020. Izborna nastava 4. a / d

Dobar dan, dragi učenici! Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni na izazove koji nas očekuju. 

Zadaci za ovaj tjedan: u bilježnicu napisati plan ploče koji ću vam priložiti. Pročitati i riješiti u udžbeniku na 69. i 70. stranici od 23. do 30. zadatka, te u radnoj bilježnici 52. i 53. stranica, od 14. do 19. zadatka. 

Idući put ćemo provjeriti jedan od paketa riječi na wocabee, a to ću i vrednovati. Ovaj tjedan iskoristite za ponavljanje naučenih riječi. 

Lijep pozdrav! Lehrerin Marija

 

22.04.2020. 4.c          27.04.2020. 4. a / d

Dragi moji učenici,dobar dan!

Nadam se da ste se odmorili i da ste spremni za nove zadatke.

Kao što smo se i dogovorili ovaj tjedan imati ćemo kratku provjeru riječi. U srijedu 4. c će vam biti otvorena provjera na wocabee od 10:00 do 20:00, a 4. a/d u ponedjeljak od 10:00 do 20:00.

U tom vremenskom periodu pristupite testu i riješite zadatke. Na viber ću vam poslati rezultate. Puno sreće vam želim! 

Bodovi prag:  100 - 85 %  5

                        84 - 75 %  4

                        74 - 55 %  3

                        54 - 41 %  2

                         40 - 0 %   1

U udžbeniku na 82. stranici je novo nastavno gradivo. U prilogu je plan ploče Tinas Kleidung, molim vas prepišite si u bilježnicu. 

Riješite iz udžbenika 1. zadatak, na 83. stranici, a u radnoj bilježnici prvi i treći zadatak na stranicama 57. i 58. 

Ukoliko vam nešto nije jasno, javite mi se kao i do sada na viber. 

Lijep pozdrav!

Učiteljica Marija

 

29. 04.2020.  Izborna nastava  4. c                 04.05.2020.  Izborna nastava 4. a / d

Dragi učenici,

zadaci za ovaj tjedan: u bilježnicu prepišite plan ploče (Wie sind die Klamotten?), zatim u udžbeniku na 85. i 86. stranici riješite od šestog do osmog zadatka. U radnoj bilježnici na stranicama 58. do 60. riješite od četvrtog do šestog zadatka.

U bilježnicu nacrtajte najdražu odjeću ( koristite boje i pridjeve koje smo učili do sada ). 

Lijep pozdrav

 

 

 

Vjeronauk

HVALJEN ISUS I MARIJA! 

Evo uputa kako pronaći materijale iz katoličkog vjeronauka za rad kod kuće:

1. Otvoriti web stranicu OŠ Petrijanec

2. Na lijevoj stranici weba škole otvoriti link NASTAVA

3. Potražiti i kliknuti na predmet VJERONAUK

4. Kliknuti ime i prezime vjeroučiteljice koja predaje u razredu

5. DOŠLI STE DO ŽELJENIH SADRŽAJA ONLINE NASTAVE

____________________________________________________________

Vjeroučiteljica Petricija Krleža predaje u sljedećim razredima: 1A,1B,1C,1D; 2A,2B,2C;3A,3B,3C; 4A,4B,4C

Vjeroučiteljica Kristina Čačić predaje u sljedećim razredima: 2D, 2E, 3D, 4D

Glazbena kultura

PRVI TJEDAN (16.3.-20.3.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Zadaci:

1.Ponoviti pjesme samostalno/a cappella ili uz pomoć matrice (CD3): En, ten, tini (str.44, CD3/19), Tekla voda Karašica (str.29, CD3/10, Tri listića (str. 48, CD3/21, Uspavanka (str.50, CD3/22).

2.Poslušati i zapisati skladbe u kajdanku: a) Johann Sebastian Bach/Charles Gounod: Ave Maria CD2/4, udžb. str. 51 i odgovoriti na pitanje - Koje glazbalo izvodi melodiju, a kojem je namijenjena uloga pratnje?; b) Antonio Vivaldi: Četiri godišnja doba, Zima, 2.stavak CD2/6, udžb. str.55 i odgovoriti na pitanja – Koja su glazbala pratnja violini? Što misliš kako se naziva takav orkestar?

DRUGI TJEDAN (23.3.-27.3.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Zadaci:

1.Pročitati tekst pjesme „Ha-ha-ha, ho-ho-ho“ na 58. i 59. str. udžbenika i poslušati matricu na CD3/26.

2.Poslušati i zapisati u kajdanku skladbu Brune Bjelinskog „Pjesma cipela“ CD2/8 (udžb. str. 59) i odrediti izvođače, tempo, mjeru i dinamiku.

TREĆI TJEDAN (30.3.-3.4.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Zadaci:

a)Ponavljanje: prepiši pitanja u bilježnicu, odgovori na njih, poslikaj ih i pošalji u viber grupu

1.Tko je skladatelj pjesme „En, ten, tini“? (str.44)

2. Što je tempo? (str.45)

3. Nabroji tri oznake za tempo.

4. Što je dinamika? (str.54)

5. Nabroji tri oznake za dinamiku.

6. Napiši naziv jedne skladbe Wolfganga Amadeusa Mozarta. (u 4.rz. smo ih upoznali 3)

b) pogledaj sat Glazbene kulture na HRT3 ovaj tjedan, u utorak (31.3. – Slušanje i upoznavanje glazbe: Folklorna glazba Slavonije i Baranje) i četvrtak (2.4. – Slušanje i upoznavanje glazbe: U pećini gorskoga kralja)

ČETVRTI TJEDAN (6.4. - 9.4.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Ponavljanje sadržaja od prethodna tri tjedna nastave na daljinu.

ZADATAK

Izaberi što ti više odgovara, crtanje ili pjevanje.

Ako se bolje izražavaš crtanjem, izaberi jednu pjesmu/skladbu i pokušaj je prikazati crtežom ili plakatom (nacrtaj kako si je doživio ili tko izvodi skladbu ili na što te podsjeća ili kakvog je ugođaja ili je predstavi publici – skladatelj, naziv skladbe, izvođači ), ili izradi plakat za tempo (brzina, oznake, primjeri iz svakodnevnog života) ili dinamiku (glasnoća, oznake, primjeri iz svakodnevnog života).

a) Crtež/plakat

1. Johann Sebastian Bach/Charles Gounod: Ave Maria CD2/4, udžb. str. 51

2. Antonio Vivaldi: Četiri godišnja doba, Zima, 2.stavak CD2/6, udžb. str.55

3. Brune Bjelinskog „Pjesma cipela“ CD2/8, udžb. str. 59

4. Zvonko Špišić: „Ha-ha-ha, ho-ho-ho“, udžb. str. 58. i 59., matrica CD3/26.

5. Tempo

6. Dinamika

Ako se bolje izražavaš pjevanjem, izaberi jednu pjesmu i napravi audio snimku svog pjevanja uz pratnju matrice koja se nalazi na CD3.

b) Pjevanje

1. En, ten, tini (str.44, CD3/19)

2. Tekla voda Karašica (str.29, CD3/10)

3. Tri listića (str. 48, CD3/21) – dvije kitice

4. Uspavanka (str.50, CD3/22) – jedna kitica

Rok za slanje zadatka je do kraja tjedna. Ukoliko imate pitanja, slobodno mi se javite!

PETI TJEDAN (14.4. - 17.4.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Zadaci:

1.Poslušaj i zapiši u kajdanku skladbu Antonija  Vivaldija: Četiri godišnja doba, Proljeće, 1. stavak, CD2/13 (udžb. str. 63) i odrediti izvođače, tempo, mjeru i dinamiku.

2.Na 69. stranici udžbenika nalazi se 18 instrumenata/glazbala, a tvoj zadatak je rasporediti ih u grupe: a) gudaća glazbala, b) trzalačka glazbala, c) puhaća glazbala, d)glazbala s tipkama, e) udaraljke.

Zatim, odgovori na pitanja:

-Kako se naziva orkestar u kojem sviraju sve grupe glazbala?

-Tko vodi orkestar?

Rok za slanje zadatka je do kraja tjedna.

ŠESTI TJEDAN (20.4. - 24.4.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d razred

Zadatak:

1.Pogledaj sat Glazbene kulture na HRT3 ovaj tjedan, u srijedu 22.4. – Slušanje i upoznavanje glazbe/Folklorna glazba Like: „Oj, Otočcu, ti selo na brigu“ (ansambl Lado).

2.Napiši (2-3 rečenice) ili nacrtaj što te se posebno dojmilo gledajući/slušajući ovaj sat glazbene kulture.

Napomena: radove slikajte i pošaljite do vašeg sljedećeg sata glazbene kulture.

SEDMI TJEDAN (27.4. – 30.4.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d

Zadatci:

1.U udžbeniku na stranici 64 nalazi se pjesma „Do, re, mi“ skladatelja Richarda Rogersa. Najprije poslušajte snimku pjesme koju ste dobili putem vibera, uz praćenje teksta u udžbeniku, te ju i vi pokušajte otpjevati nekoliko puta uz matricu na CD3/28.

2.Poslušajte pjesmu u originalu (na engleskom jeziku) na CD2/14, te odredite izvođače, tempo, dinamiku i mjeru.

3.Na sljedećoj poveznici (https://www.youtube.com/watch?v=drnBMAEA3AM) pogledajte dio iz filma/mjuzikla „Moje pjesme, moji snovi“ (The sound of music, 1965.) gdje se izvodi pjesma Do, re, mi, a ako imate vremena i volje, pogledajte film u cijelosti! 😊

Napomena: analizu skladbe (2. zadatak) poslikajte i pošaljite mi na privatnu poruku u viber.

OSMI TJEDAN (4.5. - 8.5.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d

Zadatci:

1.Ponovite pjesmu „Do, re, mi“ skladatelja Richarda Rogersa (udžb. str. 64) uz matricu na CD3/28.

a) Zatim je pokušajte otpjevati na način da od teksta pjesme pjevate samo slogove napisane velikim tiskanim slovima = DO, RE, MI, FA, SO, LA, TI, DO (bez teksta). Ti slogovi se nazivaju slogovi SOLMIZACIJE.

b) Zatim pokušajte pjevati pjesmu na način da pjevate samo tekst pjesme bez solmizacijskih slogova.

Osim solmizacijom, tonove imenujemo i slogovima ABECEDE, a niz od 8 tonova poredanih po visini naziva se LJESTVICA. Svaki ton ima svoje mjesto u CRTOVLJU, pa ćemo i mi probati tonove smjestiti u crtovlje iza VIOLINSKOG KLJUČA. Tonove pišemo naizmjence na crtu, pa u prazninu, po redu prema gore (prema slici u knjizi na strani 65!).

2. Prepiši plan ploče.

Richard Rogers: Do, re, mi iz mjuzikla Moje pjesme, moji snovi

Tonovi različite visine imenuju se solmizacijskim i abecednim imenima.

SOLMIZACIJA = do re mi fa so la ti

ABECEDA = c d e f g a h

Niz od osam tonova poredanih po visini naziva se LJESTVICA.

*notni zapis sa slogovima solmizacije i abecede (str. 65)

Napomena: plan ploče i notni zapis ljestvice poslikajte i pošaljite mi na privatnu poruku u viber.

DEVETI TJEDAN (11.5. - 15.5.2020)

4.a/4.b/4.c/4.d

Zadatci:

1.Ponovite pjesmu „Do, re, mi“ skladatelja Richarda Rogersa (udžb. str. 64).

Evo nekoliko načina na koje možete uvježbati pjesmu ali i slogove solmizacije (vježbajte uz sva 4 navedena primjera):

a)uz snimku koju ste dobili prošli put putem vibera (poslat ću vam je ponovo)

b) https://www.youtube.com/watch?v=w-KqyyLl1yg

-pjesma „Do, re, mi“ prevedena na hrvatski jezik

c) https://www.youtube.com/watch?v=pLm07s8fnzM

-pjesma „Do, re, mi“ s izdvojenim slogovima solmizacije (iz filma „Moje pjesme, moji snovi“)

d) https://www.youtube.com/watch?v=qyWo-CPbvFM

-vježbe pjevanja solmizacije (probajte pratiti video najkasnije do 2:35 min.)

2. Pjesmu „Do, re, mi“ otpjevajte uz matricu na CD3/28 i snimljen audio ili video zapis mi pošaljite u privatnu poruku na viber. Dovoljno je pjesmu otpjevati jednom, bez ponavljanja. Ako je nekome problem se snimiti, neka mi se javi, dogovorit ćemo način da odradite ovaj zadatak.

Napomena: snimku pošaljite do sljedećeg sata glazbene kulture. 

 

DESETI TJEDAN (18.5. - 22.5.2020.)

4.a/4.b/4.c/4.d

Zadatci:

1.Pogledajte video lekciju Tradicijski plesovi na sljedećoj poveznici:

https://www.youtube.com/watch?v=ueqHl8ReMJs, po želji i zaplešite!

2. Odgovorite na pitanja vezana uz sadržaj video lekcije:

a) Kake se naziva tradicijski ples iz Vrlike u Dalmatinskoj zagori predstavljen u video lekciji?

b) Kake se naziva tradicijski ples iz Istre?

c) Kako se naziva ansambl narodnih plesova i pjesama Hrvatske?

d) Kako se zovu dva posavska plesa prikazana u video lekciji?

e) Kako se naziva tradicijski ples iz Dubrovnika i okolice?

f) Kako se zovu tradicijski plesovi s mačevima spomenuti u video lekciji i u kojim dijelovima Hrvatske se plešu?

Napomena: odgovore pošaljite do sljedećeg sata glazbene kulture.

Priloženi dokumenti:
Track 28.mp3

Virtualna učionica

Dragi učenici, gradivo se nalazi u Teams razrednim grupama.

U nastavku su linkovi do virtualnih učionica i razrednih grupa:

5.a                         5.b

5.c                         

6.a                         6.b

6.c                         6.d

7.a                         7.b

7.c                         

8.a                         8.b

8.c


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Projekti

Erasmus+

eTwinning

Projekti

Projekti

Projekti

Eko škola

e-Škole

Pogledajte TV SPOT!


Tražilica



Arhiva vijesti

Za pregled arhive kliknite na:


Ravnateljstvo civilne zaštite

Ravnateljstvo civilne zaštite
Područni ured civilne zaštite Varaždin
POZIVNI BROJ 112





preskoči na navigaciju