preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
15.-26.6.2020.

5.a i b

Učenici koji su između dvije ocjene od učiteljice će dobiti privatnu poruku o iskazivanju interesa za dodatni zadatak. 

Usustavljivanje gradiva 5.razreda.

Zadnji sat nastave biti će zaključivanje ocjena.

5.c i d

Svi učenici koji su se javili da žele i mogu, izraditi zadatak ili odgovoriti na pitanje iz određenog dijela gradiva za ocjenu više, dobili su priliku.

Na redu je još zaključivanje ocjena, posljednji sat nastave.

8.-12.6.2020.

5.a i b

Učenici će istražiti što je avatar  i koji online alati za izradu avatara postoje. Pogledati će video te napraviti svoj avatar u jedom od pronađenih alata ili u programu iz videa. Sliku svog avatara trebaju poslati učiteljici na dan kad imaju informatiku do 18 sati. Nakon toga će učenicima biti predložena zaključna ocjena. Učenici koji su između dvije ocjene, za višu zaključnu ocjenu mogu dobiti dodatni zadatak prema dogovoru s predmetnom učiteljicom.

5.c i d

Učenici 5. c i 5. d razreda mogu u razrednoj yammer grupi pogledati predloženu zaključnu ocjenu. Učenici koji su između dvije ocjene ili smatraju da znaju za ocjenu više, na svoj zahtjev putem yammer poruke do sljedećeg ponedjeljka (15. 6.), dobit će dodatne zadatke.Učenici koji nisu dovršili rad iz prošlog tjedna neka ga obavezno pošalju što prije.

1.-5.6.2020.

5. a i b

Učenici će u bilo kojem programu za crtanje kojeg imaju na računalu, tabletu ili na internetu nacrtati 2 crteža prema ovim zadatcima:

1. crtež: korištenjem alata olovke i kista raznih debljina te raznih boja učenici će prostotučno nacrtati nekoliko životinja u igri (u programu, ne na papiru)

2. crtež: korištenjem oblika (krug, trokut, kvadrat, zvijezda...) i boja učenici će nacrtati bicikl uz rijeku ispod neba (u programu, ne na papiru)

Učenici trebaju oba crteža poslati učiteljici najkasnije do dana prije slijedećeg sata informatike.

 

5.c i d

Pozdrav učenicima 5. c i 5. d razred!

Polagano privodimo kraju naše pručavanje prezentacija. Današnji zadatak nalazi se u prilogu i nakon što pogledate objašnjenja na linku treba napraviti novu prezentaciju prema uputstvima. Prezentaciju mi pošaljete putem Yammera, kao i do sada. Na kraju ponovite što ste naučili i riješite kviz, koji se nalazi n adrugom linku u priloženim uputstvima.

Sretno u izradi prezentacije!

 

25.-29.5.2020.

5. a i b

Učenici će napraviti program prema slijedećim kriterijima:

1. postavljena je pozornica po izboru učenika

2. ima 5 različitih likova po želji učenika, a mačak je obrisan

Akcije koje rade likovi su:

1. lik: pokreće se na klik na zastavicu, govori Bok, pita za ime.

2. lik: pokreće se na zastavicu, ponavlja svoje hodanje na slučajna (random) mjesta, a svakih 0.5 sekundi mijenja kostim. Lik mora davati neki zvuk.

3. lik: pokreće se klikom na lik, a mora crtati geometrijski lik s 6 stranica, duljine 50, crvene boje, debljinom olovke 5

4. lik: pokreće se na zastavicu, ako LIK4 ne dodiruje LIK2 onda će reći „Dosadno mi je“, a inače govori „Idemo se igrati“

5. lik: pokreće se klikom na lik, lik pita za neki broj, ako je broj manji od 15, onda će crtati geometrijski lik s tim brojem stranica, a inače će reći: Dosta programiranja.

Učenici će ovaj program spremiti na svoje računalo, a zatim poslati učiteljici pod nazivom SVOJE IME.sb2 u privatnu poruku. Kako se sprema na računalo, učenici mogu ponoviti pomoću prvog videa o korištenju programskog jezika Scratch. U izradi programa učenici smiju koristiti sve do sada korištene videozapise, programe i priručnik Istražite Scratch. Zadatak će biti sumativno vrednovan.

Rok za predaju zadatka:

5.a 29.5.2020. u 18 sati

5.b 27.5.2020. u 18 sati

 

5.c i d

Pozdrav učenicima 5. c i 5. d razreda!

Nastavljamo s proučavanjem programa PowerPoint i to teme o oblikovanju teksta na slajdovima i o umetanju ilustracija. Pratite uputstva u prilogu, pogledajte video zapise čiji su linkovi navedeni i izradi prezentaciju vezanu uz jedan nastavni ptredmet po tvojoj želji.

Prezentaciju mi pošalji putem yammera, kao što smo to i do sada radili. Ne zaboravite kliknuti na LIKE u yammer grupi kako bi mogao evidentirati vaše prisutvo na nastvai na daljinu. Prezentaciju napravite i pošaljite do petka, 29. svibnja jer ću iz sve pregledati i ocijeniti vaš dosadašnji rad.

Sretno! 

18.-22.5.2020.

5. a i b

Pogledati video: Likovi crtaju

Učenici mogu pročitati 4. cjelinu u priručniku Istražite SCRATCH.

Zadatci za učenike:

1. Učenici će samostalno napraviti 3 programa. Pozadinu i likove odabrati će prema svojoj želji. U svakom od ta tri programa učenici mogu koristiti različite naredbe prema svojem izboru iz svih skripti.

Prvi program mora sadržavati naredbe iz skripte Olovka i crtati crtež po želji.

Drugi program mora sadržavati naredbe iz skripte  Olovka i crtati geometrijski lik po želji. Lik ne smije imati 3, 4 ili 5 stranica već više od toga.

Treći program mora sadržavati naredbe iz skripte Olovka, a mora crtati bilo koji geometrijski lik koji se onda pomiče i crta više puta na drugom mjestu (kao u primjeru u videu gdje se crta pet trokuta).

3. Sva tri programa treba imenovati i spremiti.

4. Učenici će snimiti sliku zaslona, ekrana za svaki od ta tri programa tako da se vidi program i pozornica. Slike treba poslati učiteljici informatike u privatnu poruku do slijedeće nastave informatike. Ne mogu predati primjere kakve je učiteljica koristila u videu, već svoje, samostalno napravljene primjere.

Napomena za učenike: slijedeći tjedan će biti zadatak iz Scratch programskog jezika koji će biti sumativno vrednovan.

 

5. c i d

Pozdrav učenicima 5. c i 5. d razreda!

U sklopu cjeline Predstavi se i prezentiraj upoznat ćemo jedan od najčešće korštenih programa za izradu prezentacija. PowerPoint je program namijenjen jednostavnoj izradi zanimljivih višemedijskih prezentacija. Prezentacija izrađena na računalu spoj je teksta, slike, zvuka (katkad i videosadržaja), animacije, vizualnih efekata i interaktivnih elemenata povezanih u jednu cjelinu. Prateći uputstva, koja su u prilogu, moći ćete se uz pomoć udžbenika i online primjera upoznati s ovim programom, te napraviti svoju prvu prezentaciju.

Sretno u radu i istraživanju programa PowerPoint.

11.-15.5.2020.

5.a i b

Pogledati video: Trostruki O

Učenici mogu pročitati 3. cjelinu u priručniku Istražite SCRATCH.

Zadatci za učenike:

1. Učenici će samostalno napraviti 3 programa. Pozadinu i likove odabrati će prema svojoj želji. U svakom od ta tri programa učenici mogu koristiti različite naredbe prema svojem izboru iz skripti Događaji, Izgled, Zvuk, Upravljanje i Kretanje.

Prvi program mora sadržavati naredbe iz skripti Očitanja.

Drugi program mora sadržavati naredbe iz skripte  Upravljanje – odluke (ako).

Treći program mora sadržavati naredbe iz skripti Operacije.

3. Sva tri programa treba imenovati i spremiti.

4. Učenici će snimiti sliku zaslona, ekrana za svaki od ta tri programa tako da se vidi program i pozornica. Slike treba poslati učiteljici informatike u privatnu poruku do slijedeće nastave informatike. Ne mogu predati primjere kakve je učiteljica koristila u videu, već svoje, samostalno napravljene primjere.

 

5. c i d

Pozdrav učenicima 5. c i 5. d razreda!

Danas nastavljamo s proučavanjem programa Bojanje.

Upute, linkove sa objašnjenjima, primjerima, programima i zadacima imate u prilogu.

Sva pitanja i dalje šaljete putem yammera.

Sretno dalje!

4.5. - 8.5. 2020.

5.a i 5. b

Pogledati video: Moj prvi program.

Učenici mogu pročitati 1. i 2. cjelinu u priručniku Istražite SCRATCH.

Zadatci za učenike:

1. Učenici će se registrirati za korištenje programa na stranici SCRATCH. Kod registracije će pripaziti  koje podatke koriste prema uputama u videu kojeg su pogledali.

2. Učenici će samostalno napraviti 3 programa. Pozadinu i likove odabrati će prema svojoj želji. U svakom od ta tri programa koristiti će različite naredbe prema svojem izboru iz skripti Događaji, Izgled, Zvuk, Upravljanje i Kretanje.

3. Sva tri programa treba imenovati i spremiti.

4. Učenici će snimiti sliku zaslona, ekrana za svaki od ta tri programa tako da se vidi program i pozornica kao što je na ovom primjeru. Slike treba poslati učiteljici informatike u privatnu poruku do slijedeće nastave informatike. Ne mogu predati primjere kakve je učiteljica koristila u videu, već svoje, samostalno napravljene primjere.

 

5.c i 5. d

Pozdrav, svim učenicima 5. c i 5. d razreda!

Evo nas u novom tjednu i novom mjesecu nastave na daljinu, a nas čeka nova cjelina BOJANJE. Sigurno jedna od vama najzanimljivijih cjelina. Naučit ćemo se koristiti programom Bojanje 3D, koji ima puno zanimljivih mogućnosti. Na kraju ćemo svi znati napraviti lijepe i zanimljive crteže i ilustracije.

U prilogu su upute i video kako koristiti program Bojanje 3D. Ukoliko imate kakvih poteškoća samo pitajte. Ukoliko vam ne radi program Bojanje 3D ili nije instaliran samo pročitajte što sam napisao u uputstvima i na linku koji je unutra riješite sve što se od vas traži.

Sretno!

27.4.-1.5.2020.

5. a i b

Pogledati video: Kako računalo prikazuje slova i znakove

Na e-Sferi otvoriti ASCII kodovi  te riješiti zadatke za učenike iz videa, poslikati i poslati učiteljici sliku u privatnu poruku. ASCII kodovi, tablica se nalaze i ovdje na kraju ove objave.

Na istoj stranici na e-Sferi provježbati zadatke (ne treba slati učiteljici):

  • Igraj se i uči (KODna igra i Pacman)
  • Provjeri znanje (Kviz1).

 

5. c i d

Pozdrav svim učenicima!

Ovaj tjedan nastavljamo s temama iz obrade teksta, a bit će riječi o grafičkim prikazima unutar teksta. Ukrasit ćemo tekst sa zanimljivim "crtežima". U prilogu je objašnjenje kako se koriste grafičke postavke i tri primjera. Njih trebate napraviti i poslati mi u privatnoj poruci, kao i do sada.

Ako vam nešto ne bude jasno pošaljite mi pitanje. Sretno. 

20.-24.4.2020.

5. a i b

Pogledati video Kako računalo prikazuje brojeve

Riješiti zadatke iz videa na papir ili u bilježnicu, poslikati i poslati učiteljici sliku u privatnu poruku.

Na e-Sferi provježbati zadatke (ne treba slati učiteljici):

  • Igraj se i uči (Četvorke bitova: Semafor i Svijeće)
  • Provjeri znanje (Bitne igre i kviz).

 

5.c i d

Pročitati priložena uputstva, otvoriti napisani link na e-sferi te pročitati i proći sve što se tamo od vas traži.

Zatim riješiti zadatak (oblikovati zadani tekst) i poslati mi u privatnoj poruci na Yammeru.

Sretno!

 

 

6.4.-17.4.2020.

5. a i b

Učenici će dovršiti zadatke koje su trebali napraviti:

  • napisati zadatke iz radne bilježnice cjelina 5.1. Alati za uređivanje teksta
  • u programu Word Online napraviti i poslati dokumente
    • Nikola Tesla
    • Životinje

Učenici će u programu Word Online napraviti novi dolument u kojem će provježbati osnovno uređivanje teksta i odlomaka te rad sa slikama i grafičkim prikazima prema ovom predlošku (primjeru). Dokument treba poslati učiteljici informatike kao i u prethodna dva zadatka. Naziv dokumenta je Sretan Uskrs.

Oblikovanja koja treba primijeniti:

  • naslov je napisan crvene boje, veličine 20, u sredini, a font je Algerian
  • Simboli Uskrsa je napisano podebljano i ukošeno, veličine 14, font Calibri
  • primijenjene su grafičke oznake (Bullets), veličina fonta je 11, Calibri - učenik smije staviti bilo koje grafičke oznake po svojoj želji
  • umetnuta je slika te je kopirana, zalijepljena, a jedna od njih je zrcaljena horizontalno - učenik će ovdje staviti slike bilo kojeg simbola Uskrsa, može i zečića, pisanicu...

 

5. c i d

Pozdrav i dobro došli !

U prilogu su objašnjenja i zadaci te linkovi za videa.

Odgovore mi šaljete u privatnoj poruci (PRVATE MESSAGE) kao i pitanja ukoliko ih imate.

Sretno!

 

 

30.3.-3.4.2020.

5.a i b

RAD SA SLIKAMA

Pogledati video Rad sa slikama. U njemu je detaljno objašnjeno osnovno oblikovanje slike.

Napraviti dokument u Word Online u kojem treba umetnuti sliku omiljene životinje. Oblikovati sliku prema uputama u videu.  Taj dokument poslati učiteljici informatike.

 

Podsjetnik za učenike: Slanje datoteke radi se na isti način kao što ste to poslali prošli tjedan kad ste radili dokument o Nikoli Tesli: kopirati poveznicu do dokumenta i poslati ju u Informatika5-Moje datoteke te poslati poruku o napravljenom dokumentu u privatnu poruku.

Ukoliko učenik želi ili smatra da treba, može ponoviti kako se oblikuju odlomak i grafičke oznake na e-Učionica-ponovi.  Ukoliko učenik želi ili smatra da treba, u e-Učionici također može uvježbati i gradivo Umetanje, oblikovanje i uređivanje slika.

 

5.c i d

Dragi učenici 5. c i 5. d razreda,

nastavljamo naš rad prema starom rasporedu po koje smo radili u školi. Znači, ponedjeljkom imamo informatiku. Zadatak od prošlog tjedna je u prilogu.

16.-27.3.2020.

5.a i b razred

Ponoviti gradivo u digitalnom udžbeniku: Alati za uređivanje teksta (Igraj se i uči - 2 igre, Provjeri svoje znanje).

Riješiti zadatke iz radne bilježnice iz cjeline Alati za uređivanje teksta. Pročitati Što je Word Online? u udžbeniku strana 111. ili u e-Učionici u digitalnom udžbeniku.

U Word Online prepisati tekst sa slike Nikola Tesla i urediti ga, spremiti i predati učiteljici prema uputama napisanim u digitalnoj bilježnici Informatika5-Content library-Virtualna nastava.

 

5.c i d. razred

Dragi učenici 5. c i 5. d razreda,

danas je na novom rasporedu bila informatika. Svi oni koji su propustili pogledati današnju lekciju nalazi se na linku koji slijedi ispod moje poruke. Traje svega 3 minute i 59 sekundi pa se nadam da će te ga pogledati, možda i više puta.

Zadatak koji treba napraviti napišite u wordu i dokument mi pošaljite ovdje u Yammer grupi ali kao privatna poruka (lijevo dolje PRIVATE MESSAGES). Sretno

https://skolazazivot.hr/raspored-17-3-2020/

 

Priloženi dokumenti:
Nikola Tesla.png

Virtualna učionica

Dragi učenici, gradivo se nalazi u Teams razrednim grupama.

U nastavku su linkovi do virtualnih učionica i razrednih grupa:

5.a                         5.b

5.c                         

6.a                         6.b

6.c                         6.d

7.a                         7.b

7.c                         

8.a                         8.b

8.c


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Projekti

Erasmus+

eTwinning

Projekti

Projekti

Projekti

Eko škola

e-Škole

Pogledajte TV SPOT!


Tražilica



Arhiva vijesti

Za pregled arhive kliknite na:


Ravnateljstvo civilne zaštite

Ravnateljstvo civilne zaštite
Područni ured civilne zaštite Varaždin
POZIVNI BROJ 112





preskoči na navigaciju