preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
15.-26.6.2020.

Učenici koji su između dvije ocjene od učiteljice će dobiti privatnu poruku o iskazivanju interesa za dodatni zadatak. 

Usustavljivanje gradiva 6.razreda.

Zadnji sat nastave biti će zaključivanje ocjena.

1.-12.6.2020.

Učenici će napraviti samostalni projektni zadatak.

U jednom od alata koje su predložili na prošlom satu informatike, učenici će napraviti animirani film o temi koju su samostalno odabrali i ranije poslali učiteljici. Animirani film mora početi audiozapisom tj. rečenicom koju su snimili na prošlom satu. Ukupno trajanje animiranog filma treba biti od 1 do 3 minute.

Učenici trebaju poslati učiteljici link, poveznicu do svojeg animiranog filma. Animirani film biti će sumativno vrednovan prema ovim kriterijima:

1 - nije poslao link

2 - učenik je poslao link do animiranog filma u jednom od tri alata koje je prije predlžio, no animirani film je prazan

Svaki od slijedećih zadatka povećava ocjenu (1 zadatak ocjena 3, 2 zadatka ocjena 4, sva 3 zadatka ocjena 5):

- na početku animiranog fima je ranije zadani i snimljeni audiozapis

- animirani film traje 1-3 minute

- animirani film prikazuje temu koju je učenik predložio i ranije poslao učiteljici

 

Učenici svih 6. razreda trebaju animirani film predati najkasnije do 15.6.2020. u 8 sati ujutro.

25.-29.5.2020.

Ovaj tjedan učenici počinju sa samostalnom izradom projektnog zadatka, a to je izrada animiranog filma. Sada još ne treba raditi animirani film, već zadatke koji su napisani ovdje (1., 2., 3.) koji su namijenjeni planiranju. 

Učenici će samostalno istražiti koji online alati za izradu animiranih filmova postoje, a da su besplatni za korištenje. Osmisliti će temu na koju će raditi animirani film. Samostalno će nasnimati svoj glas u bilo kojem alatu za snimanje zvuka. Trebaju nasnimati tekst: „Bok. Ja sam IME. Ovo je animirani film o TEMA.

Učiteljici će najkasnije dan prije slijedeće nastave informatike poslati:

1. popis najmanje tri alata koje predlažu

2. odabranu temu

3. audiozapis nasnimanog teksta

Nakon što naprave ove zadatke, od učiteljice će dobiti upute kako dalje raditi.

18.-22.5.2020.

Pogledati video: Kloniranje i kombiniranje fotografija

Zadatci za učenike:

1. Učenici će odabrati jednu od fotografija koju su snimili na jednom od prošlih sati informatike. Tu fotografiju će umetnutu u alat Photopea. Na slici će primijeniti alat za kloniranje. Na sliku treba upisati svoje ime.

2. Učenici će odabrati najmanje tri fotografije koje su snimili na jednom od prošlih sati informatike. Te fotografije će kombinirati tako da nastane nova fotografija. Na sliku treba upisati svoje ime.

3. Učenici će učiteljici u privatnu poruku poslati ove slike:

- sliku bez kloniranja i tu istu sliku s kloniranim dijelovima (2 slike)

- barem tri fotografije koju su snimili ranije i novu sliku prema zadatku 2. (najmanje 4 slike)

Zadatke, slike (najmanje 6)  treba predati najkasnije dan prije slijedeće nastave informatike.

11.-15.5.2020.

Pogledati video: Osnovna obrada fotografija

Zadatci za učenike:

1. Učenici će na papiru nacrtati olovkom sliku koju će kasnije obraditi. Slika mora imati nacrtane samo rubove, kao u primjeru u videu. Učenici će tu sliku fotografirati, a zatim umetnuti u program te ju obraditi – pobojati. Na sliku treba upisati svoje ime. Potrebno je obrađenu sliku fotografirati ili napraviti snimku zaslona pomoću tipke PrtSc tako da se vidi da je korišten alat Photopea.

2. Učenici će odabrati jednu od fotografija koju su snimili i poslali učiteljici prošli tjedan. Tu fotografiju će umetnutu u alat Photopea. Na slici će primijeniti alate prilagođavanja i filtere. Na sliku treba upisati svoje ime.

3. Učenici će učiteljici u privatnu poruku poslati 4 slike:

- sliku nacrtanu na papiru

- tu sliku s papira obojanu u alatu Photopea (mora se vidjeti cijeli ekran – slika i alat)

- fotografiju koju su odabrali od prošlog tjedna

- tu fotografiju obrađenu u alatu Photopea (napraviti Izvezi u JPG format)

Zadatke treba predati najkasnije dan prije slijedeće nastave informatike.

4.-8.5.2020.

1. sat

Podsjećam vas da smo za srijedu 6.5.2020. u 14 sati za sve učenike šestih razreda dogovorili kviz i program za ocjenu iz cjeline Programiranje. Link će biti objavljen u srijedu u 13:45. u Yammer virtualnoj učionici.

 

2. sat

Obzirom da počinjemo novu nastavnu cjelinu Multimedija, najprije ćete ponoviti kako se stvara digitalna fotografija. 

Zadatak za učenike: snimiti, fotografirati, 3 različite fotografije po vlastitom izboru (životinje, stvari...), spremiti ih na svoje računalo, poslati ih učiteljici u privatnoj poruci. Učenici trebaju poslati učiteljici fotografije do slijedeće nastave informatike.

27.4.-1.5.2020.

Ovo je tjedan ponavljanja iz informatike.

Učenici će dovršiti zadatke koji su bili zadani od 16.3. ukoliko ih nisu još dovršili. 

Učenici će samostalno vježbati cjelinu Računalno razmišljanje i programiranje.

Utvrđuju se naredbe FOR, WHILE i IF (if, if else, if elif else).

Za utvrđivanje naredbi treba proučiti dokument s rješenjima svih do sada zadanih program u programskom jeziku Python.

Priloženi dokumenti:
PROGRAMIRANJE-rjesenja programa.docx

20.-24.4.2020.

Pogledati video Odluke u programiranju - grananje

promijeniti programe u videu te napisati ova 3 programa, poslati učiteljici slike rješenja (7 slika) u privatnu poruku:

  1. Naredba IF

Napiši program koji će nakon unosa broja C ako je broj C manji ili jednak od 8 napisati poruku „Učenik polazi osnovnu školu“. Pokreni program tako da upišeš broj C:

  • 6                                          rezultat, ispis: „Učenik polazi osnovnu školu.“
  • 10                                        rezultat, ispis: 
  1. Naredba IF ELSE

Napiši program koji unosi brojeve D i G i provjerava koji je geometrijski lik zadan. Ako je D nije jednak broju G ispisuje se poruka „To je pravokutnik.“ Inače se ispisuje poruka „To je kvadrat.“ Pokreni program tako da upišeš brojeve D i G:

  • 59 i 36                                  rezultat, ispis: To je pravokutnik.
  • 40 i 40                                  rezultat, ispis: To je kvadrat.
  1. Naredba IF ELIF ELSE

Napiši program koji će unijeti brojeve J i K. Ako je J veći od K ispisati će se rezultat oduzimanja J-K. Ako inače je J manji od K ispisati će se rezultat zbrajanja J+K. Inače će se ispisati „Gotovo programiranje“. Pokreni program s brojevima J i K:

  • 150 i 99                               rezultat, ispis: 51
  • 25 i 77                                 rezultat, ispis: 102
  • 2020 i 2020                          rezultat, ispis: „Gotovo programiranje“
6.4.-17.4.2020.

Učenici će dovršiti zadatke koje do sada nisu dovršili:

  • napisati zadatke iz radne bilježnice cjelina 2.
  • odgovoriti na 3 pitanja iz videa koji je bio na Sportskoj TV
  • u programu PowerPoint online napraviti i predati prezentaciju Virusi
  • pogledati video o FOR petlji, napisati i predati programe

Učenici će pogledati video WHILE petlja, vježbati pisanje programa s petljama te napisati i predati programe koji su zadani u videu.

30.3.-3.4.2020.

FOR PETLJA

Ukoliko učenik želi ili smatra da treba, može ponoviti gradivo programiranja tako da pogleda video FOR PETLJA. U videu je detaljno objašnjeno kako napraviti osnovne programe s For petljom.

Učenik može promijeniti vrijednosti u programima iz videa ili samostalno napisati ove programe, snimiti PRTSC gdje se vide programi i rješenja i poslati učiteljici u privatnu poruku:

  1. Ispiši svoje ime 3 puta.
  2. Ispiši brojeve od 7 do 17.
  3. Ispiši brojeve od 20 do 60 s korakom povećanja 5.
  4. Ispiši brojeve od 99 do 0 s korakom smanjenja -11.
16.-27.3.2020.

1.tjedan

Pročitati u udžbeniku gradivo Zaštita podataka i računala, sigurnost na mreži 33-40 strana. 

Proučiti druge obrazovne sadržaje Zaštita podataka i računala  (sve vježbe u dijelu Igraj se  i uči, a zatim Provjeri svoje znanje).  

U svojoj online digitalnoj bilježnici u dijelu Vježbe-radna bilježnica napraviti stranicu koju ćete nazvati Mreže (ili Internet) i riješiti zadatke iz cjeline 2. Pletemo mreže, prenosimo, štitimo, pohranjujemo i organiziramo podatke. 

ZADATAK SA SPORTSKE TELEVIZIJE 18.3.: Znaš li postaviti pitanje?

U svojoj digitalnoj bilježnici u dijelu MOJE BILJEŠKE stvori novu stranicu – ZADATCI SA SPORTSKE TELEVIZIJE. 

Na toj stranici napiši odgovore na ova pitanja:  

  • Koju društvenu mrežu spominje učiteljica u prvo dijelu videa? 
  • Drugo pitanje u kvizu u video je Office 365 sadrži: Napiši koji su točni odgovori u tom pitanju kviza. 
  • Do sada ste kvizove, testove, imali u alatu Forms koji je dio Office 365. Objasni razliku između vrsti pitanja u ovoj društvenoj mreži i Forms koji mi koristimo u nastavi. 

2. tjedan

U Office 365 škole pokrenuti PowerPoint Online. U njemu napraviti prezentaciju, spremiti ju i predati učiteljici prema uputama napisanim u digitalnoj bilježnici Informatika6-Biblioteka sadržaja-Virtualna nastava

Virtualna učionica

Dragi učenici, gradivo se nalazi u Teams razrednim grupama.

U nastavku su linkovi do virtualnih učionica i razrednih grupa:

5.a                         5.b

5.c                         

6.a                         6.b

6.c                         6.d

7.a                         7.b

7.c                         

8.a                         8.b

8.c


Kalendar
« Prosinac 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji


Projekti

Erasmus+

eTwinning

Projekti

Projekti

Projekti

Eko škola

e-Škole

Pogledajte TV SPOT!


Tražilica



Arhiva vijesti

Za pregled arhive kliknite na:


Ravnateljstvo civilne zaštite

Ravnateljstvo civilne zaštite
Područni ured civilne zaštite Varaždin
POZIVNI BROJ 112





preskoči na navigaciju