preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
5.a / 5.b Marija Majhen - Lipanj

01.06.2020. 

Dobar dan! 

Danas  učimo brojeve do 1000. Iz udžbenika sa 125.stranice prepišite si brojeve koji se nalaze pod naslovom Die Zahlen bis 1000. 

U udžbeniku na 118. i 119. stranici riješite od sedmog do devetog zadatka. U radnoj bilježnici riješite 88. stranicu.

Lijep pozdrav!

Samo da vas podsjetim: do 04.06. trebate predati dokument Freizeit provjera

 

04.06.2020. 

Dobro jutro! 

U udžbeniku na 119. stranici nalazi se tekst Ein Interview, na slijedećoj poveznici: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ poslušajte tekst nekoliko puta i zatim popunite praznine u tekstu sa ponuđenim riječima i u bilježnicu ispišite nepoznate riječi iz priloženog dokumenta.

U udžbeniku riješite 11. zadatak na 120. stranici. U bilježnicu prepišite sa 125. stranice Das Fragepronomen Welcher, welche, welches ( Upitna zamjenica koji, koja, koje ). U udžbeniku riješite 12. , 13. i 14. zadatak na 120. i 121. stranici. 

Lijep pozdrav!

 

08.06.2020. 

Dobro jutro!

Današnji zadaci: u radnoj bilježnici na stranicama 89., 90. i 91. riješite od 6 do 10 zadatka. 

Lijep pozdrav!

 

15.06.2020. 

Dobar dan! 

U udžbeniku na 121. stranici nalazi se novi tekst. Na slijedećoj poveznici https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/   poslušajte tekst i pročitajte tekst nekoliko puta, u bilježnicu prepišite riječi iz priloženog dokumenta E - Books. 

Na 122. stranici riješite od 16. do 18. zadatka. U 16. u tabliku ispišite pozitivne  i negativen aspekte e - knjiga, u 17. povežite pojmove i upišite u tablicu parove, a u 18. trebate odgovoriti na pitanja u bilježnicu koja se odnose na vas. 

U radnoj bilježnici na 91. i 92. stranici riješite od 11. do 14. zadatka. 

Lijep pozdrav!

 

18.06.2020.

Dobro jutro! 

U udžbeiku na 130. i 131. stranici nalazi se tekst, pročitajte ga, ispišite nepoznate riječi u bilježnicu iz priloženog dokumenta i u kvadratiće napišite koja sličica odgovara s tim tekstom. Riješite od 3. do 11. zadatka ( u udžbeniku ), te prepišite sve  sa 136. stranice. Da bi mogli riješiti šesti zadatak pustite si tekst sa slijedeće poveznice: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f01dd27d-2e72-4311-a37a-86c3a834d38a/

Pozdrav! 

 

25.05.2020. 

Dobro jutro! 

Za vježbu tko želi neka si riješi u radnoj bilježnici zadatke na stranicama od 100. do 103. 

Lijep pozdrav!

Lijepo se odmorite za vrijeme praznika!

5.a / 5.b Marija Majhen - Svibanj

04.05.2020. 

Dobar dan! 

U udžbeniku na 95. stranici pročitajte tekst, ispišite nepoznate riječi u bilježnicu, te riješite 20. i 21. zadatak.

Rok za predaju zadataka: 7.5.

Lp učiteljica Marija

 

07.05. 2020. 

Dobro jutro! 

Prošli put smo započeli s tekstom u kojem nam se pojavljuje Präteritum ( preterit - prošlo jednostavno vrijeme). 

U bilježnicu si prepišite dokument koji je u prilogu. Uz pomoć bilježnice riješite 22. i 23. sa 96. stranice u udžbeniku. U ta dva zadatka trebate dopisati preterit ta dva glagola, ovisno o licu koje je u rečenici. U 25. zadatku trebate odgovoriti na pitanja punim rečenicama, pitanja se odnose na vas. 

U radnoj bilježnici rješite od desetog do četrnaestog zadatka na stranicama 72. do 74.

 

11.05.2020.

Dobar dan!

Danas nastavljamo sa preteritom glagola sein i haben. U radnoj bilježnici riješite na 74. i 75. stranici 15. i 16. zadatak.

U 15. zadatku trebate zadani tekst prepisati u preterit, a u 16. zadatku možete si pomoći ponuđenim pitanjima da opišete u preteritu svoje zanimljivo putovanje. 

Na sljedećim linkovima provježbajte preterit: https://wordwall.net/hr/resource/1441711/njema%c4%8dki-jezik/wer-war-krank-haben-sein

https://wordwall.net/hr/resource/782419/njema%c4%8dki-jezik/praesens-praeteritum-haben-sein

https://quizizz.com/admin/reports/5eb86ae8ae299e001bf72b35/players  kod     732023

Lp učiteljica Marija

Kratka provjera riječi biti će 21.05. na wocabee.

 

14.05.2020. 

Dobro jutro! 

Danas započinjemo s novom lekcijom: Lerntipps. Na 102.str u udžbeniku u prvom zadatku nalaze se riječi, pročitajte ih, prevedite ih i razmislite koja bi bila zajednička tema svim ponuđenim riječima. U drugom zadatku imate kviz koji riješite u udžbenik. U četvrtom zadatku nalazi se novi tekst, pročitajte ga i ispišite riječi u bilježnicu iz priloženog dokumenta. Riješite peti i šesti zadatak sa 104. stranice. 

U bilježnicu ili na papir nacrtajte umnu mapu sa središnjom temom Schule ( Možete nacrtati pojmove ili napisati, pokušajte što više toga povezati s temom. Neke od smjernica: najdraži predmeti, najbolji prijatelji, najdraže aktivnosti, premeti koje baš ne volite,....).

U radnoj riješite na 78. i 79.stranici od prvog do trećeg zadatka. 

Rok za predaju zadataka je 18.05.

     04.06. pismena provjera znanja: wo / wohin / prijedlozi / preterit haben i sein

Lijep pozdrav!

 

18.05.2020. 

Dobro jutro! 

U bilježnicu si prepišite priloženi dokument Imperativ, a nakon toga u udžbeniku riješite 105. stranicu. U četvrtak ćemo imati kratku provjeru riječi na wocabee, pa vas molim da vježbate do tada. 

Lijep pozdrav!

 

21.05.2020

Dobar dan! 

Danas u vremenskom periodu od 10:00 do 20:00 otvorena je kratka provjera riječi na wocabee pa vas molim da u tom razdoblju pristupite aplikaciji. Sretno svima! 

Danas nastavljamo s vježbanjem imperativa: u udžbeniku riješite zadatke na 106. stranici te u radnoj bilježnici na 79. i 80. stranici od četvrtog do šestog  zadatka. 

Na e-sferi riješite zabavni kutak:https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

U prilogu vam je dokument Freizeit provjera, imate rok do 5.6. da riješite i vratite mi ga ( ili u wordu ili poslikano,ali onda svaki zadatak posebno poslikan). 

Lijep pozdrav!

 

25.05.2020.  

Dobar dan!

U udžbeniku na 107. stranici nalazi se tekst: Ein Tag in der Schule. Poslušajte ga na https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/, nakon toga upišite kako ide po redu tekst i ispišite priloženi dokument u bilježnicu. Na 108. stranici riješite 14. zadatak. 

U radnoj bilježnici na 80. i 81. stranici riješite 7. i 8. zadatak.

Lijep pozdrav!

 

28.05.2020. 

Dobro jutro!

Danas započinjemo s novom temom: Bücher mal anders.

Na 116. stranici u udžbeniku u prvom zadatku trebate spojiti književna djela i pisce.  Pokušajte barem dva puta pročitati treći zadatak ( ono što je uokvireno ).

Na idućoj stranici nalazi se novi tekst. Pročitajte razgovor i ispišite nepoznate riječi iz priloženog dokumenta Eine richtige Leseratte. Riješite peti i šesti zadatak. U radnoj bilježnici riješite zadatke na 86. i 87. stranici. 

Lijep pozdrav!

Samo da vas podsjetim: do 04.06. trebate predati dokument Freizeit provjera

5.a / 5.b Marija Majhen 16.3. - 30.4.

16.3.Zadaci  iz Njemačkog jezika  su za učenike redovne i izborne nastave

Dragi učenici,

danas ste mogli pogledati nastavnu jedinicu Die Schule, ukoliko niste možete na stranici Škole za život. Za vrijeme kad gledate nastavnu jedinicu, rješavajte zadatke vezane uz nju.

1.Kasnije u bilježnicu napravite tablicu s četiri stupca i razvrstajte imenice koje su povezane sa temom prema rodovima.

  der  die  das die
       
       
       

2.Odigraj igru na  linku https://wordwall.net/hr/resource/712849/njema%c4%8dki-jezik/die-familie a zatim prepiši pitanja u bilježnicu i odgovori.

3.Vježbaj  riječi (Meine Familie) igraj memory na linku      https://wordwall.net/hr/resource/748306/njema%c4%8dki-jezik/die-familie

 

Lijep pozdrav, 

učiteljice Marija Majhen i Geraldina Cesar

 

18. 3. 2020. 

Danas vam je na rasporedu video lekcija Die Schule,drugi dio. Kao i kod prvog dijela, rješavate zadatke koji su vam u video lekciji.

Nakon video lekcije riješite sljedeće zadatke: 

https://wordwall.net/hr/resource/528214/njema%c4%8dki-jezik/deutsch

https://learningapps.org/740223

https://learningapps.org/1765271

https://learningapps.org/1115920

Lijep pozdrav, 

učiteljice Marija Majhen 

 

19.03.2020. SAMO ZA REDOVNU NASTVU 

Dragi učenici,

u udžbeniku riješite 16., 17. i 18. zadatak na  stranicama 62 i 63. , a u radnoj bilježnici na 46. i 47. stranici riješite od 5. do 8. zadatka.

Kad riješite, poslikajte i pošaljite mi privatnom porukom na yammer. 

Lijep pozdrav,

učiteljice Marija Majhen i Geraldina Cesar

 

23. 03.2020. Zadaci za učenike redovne nastave

Dobro jutro! Danas vam je na rasporedu Die Schule 3. Pogledajte video te odgovarajte na pitanja koja su postavljena. U bilježnicu prepišite slide Präsens und anders.

U bilježnicu napišite vođene rečenice po pitanjima iz videa: Mein Schulweg und meine Schultage.

Zadatke redovito izvršavajte, poslikajte i pošaljite mi privatnom porukom.

Pročitajte tekst na 63. stranici u udžbeniku, ispišite riječi i prevedite tekst. 

Riječi vježbajte na linku koji sam vam poslala. 

Lijep pozdrav, 

učiteljica Marija

p.s. Neki učenici još uvijek nisu poslali zadatke od prošlog tjedna

 

26.03.2020.

Jučer  je na rasporedu  bio video Die Schule 4. pošto smo mi već to naučili  (Wochentage,Schulfächer,Uhrzeit) pažljivo gledajte video i ponavljajte riječi, a zadatak na linku  riješi   https://h5p.org/node/755379  i prepiši u bilježnicu.

Vježbaj čitati u udžbeniku na 58. stranici  "Sonntags im Familienkreis",  usmeno vježbaj Mein Stammbaum  (moje obiteljsko stablo-imenovati članove obitelji) a zatim nacrtaj u svoju bilježnicu svoje obiteljsko stablo. 

https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/grammatik/possessivartikel/die-familie/113499  (listić ne rješavaš,samo usmeno za vježbu) .Taj zadatak izvrši do kraja tjedna.

Molim vas da  redovito izvršavate sve zadaće i šalje mi privatnom porukom na yammer.

Lp učiteljica Marija

 

30.03.2020.

Dobro jutro!

Danas vam je na rasporedu video lekcija Freizeit. Pogledajte lekciju, rješavajte zadatke i u bilježnicu napiši pet rečenica na temu: Was machst du in deiner Freizeit? Na kraju lekcije vam je poveznica na jedan kviz te to također riješite. Poslikajte rečenice iz bilježnice, te mi ih privatnom porukom pošaljite na yammer.

Ugodan dan i lijep pozdrav, 

učiteljica Marija

 

02.04.2020. 

Dragi učenici , evo zadataka za danas: 

U udžbeniku na  71.str. molim da pažljivo pročitajte više puta i odgovori na pitanja u vezi teksta "Aus Omas Kochbuch" koja se nalaze u priloženom dokumentu.  Vježbaj nove riječi (das Fleisch-meso,die Getreide-žitarice,die Süßigkeiten-slatkiše) i igraj na linku   https://wordwall.net/hr/resource/1082560/njema%c4%8dki-jezik/lebensmittel      Ponovi upitne riječi (Wer?Was?Wie?Wen?Woher?Wann?) i prepiši gradivo u bilježnicu iz priloženog dokumenta i riješi u radnoj bilježnici na 52.stranici  zadatke 1., 2., 3.

 

06.04.2020.  

Dragi učenici ,

u tjednu ponavljanja pregledajte po datumima ako još niste nešto stigli napraviti iz Njemačkog jezika  te provjerite imate li sve zabilježeno u svojim bilježnicama  i pošaljete mi zaostatke u privatnoj poruci na Yammer.       

Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenika 71.str."Aus Omas Kochbuch"  a zatim  poslušaj nekoliko puta i nastavak priče udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund"  na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15 (audio zapis te priče) prepiši riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu ,riješi udžbenik.76.str./16.zadatak

Vježbaj i ponavljaj online na e-sfera digitalni udžbenik /Lecker.Lecker/zabavni kutak/ provjera znanja/ sve ponuđene zadatke nekoliko puta.

Molim Vas da ponovite riječi na wocabee sve koje niste.

Lijep pozdrav!

Viel Spaß! Lehrerin Marija

 

09.04.2020. 

Dragi učenici, evo vam nekoliko vježbica za ponavljanje vokabulara vezanog uz Uskrs: 

 https://quizizz.com/admin/reports/5e8a404d6d7d06001c2547d3/players   kod   636550         

https://quizizz.com/admin/reports/5e8a4198675d04001b5d5821/players   kod    510590

https://wordwall.net/hr/resource/972868/njema%c4%8dki-jezik/ostern

https://wordwall.net/hr/resource/234937/german/ostern  

U bilježnicu nacrtajte čestitku za Uskrs i napišite Frohe Ostern!  ( Poslikajte mi i pošaljite.)

Želim vam sretan Uskrs i da ovih nekoliko dana iskoristite da si odmorite i spremni dočekate vrednovanje.

Lijep pozdrav! Viel Spaß!

Lehrerin Marija

FROHE OSTERN!!!!!

 

16.04.2020.

Dragi učenici!

Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund"  na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče), zatim prepiši u bilježnicu  dokumenat u prilogu  Negation Kein und nicht.

Prouči u udžbeniku 74str./11.-12.-13.zadatak NEGATIONEN KEIN UND NICHT (Kako negiramo imenice, a kako glagole) riješi u udžbeniku i riješi u RB.56.str/13./14./15 zadatak

Pogledaj,razmisli :a) -uz pomoć riječi kein/keine negiramo imenice

                               Lara mag eine Pizza essen.Lara mag keine Pizza essen.

                               Wir haben ein Auto.Wir haben kein Auto.

                           b)-uz pomoć riječi nicht negiramo glagole

                              Meine Mutter kocht gern.Meine Mutter kocht nicht gern. 

                              Ich kann schwimmen.Ich kann nicht schwimmen.

Pojmovi za proučiti negieren-negirati,staviti u negativan kontekst,Nomen-imenica,Verb-glagol

Kao i uvijek do sada trebate poslikati i poslati na yammer. ( Nadam se da to nije više potrebno pisati, odnosi se na svaki sat i na sve zadatke. )

Lehrerin Marija

 

20.4.2020.

Dragi učenici ,

pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str. "Ernährst du dich gesund" na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/ Aufgabe 15 (audio zapis te priče), a zatim vježbaj negacije i odgovori na pitanja  (FRAGEN-Deine Essgewohnheiten) dokumenat u prilogu u bilježnicu.

Pročitaj i riješi u udžbeniku 79.str.

Lijep pozdrav!

 

23. 04.2020.   ( 2 sata )

Dragi učenici,

molim vas da se danas u vremenskom periodu od 8:00 do 20:00 prijavite na wocabee i riješite kratku provjeru riječi. 

Danas ćemo započeti novu temu  die Freizeit (slobodno vrijeme).  Pogledaj na linku video i razmisli(zadatke na videu ne moraš riješavati,služiti će ti samo za ponavljanje riječi.)  https://www.youtube.com/watch?v=Ew1G__c2jYQ&list=PL9Mz0Kqh3YKrpAhtVEQi89JkO4Yj6cKtT&index=7&t=0s

Udžbenik, str. 88, 1. zadatak Pläne für den Nachmittag    Zamisli da planiraš jedno poslijepodne s prijateljima. Što biste sve radili zajedno? Napravi umnu mapu. U nju uvrsti aktivnosti koje bi zajedno sa svojim prijateljima volio / voljela napraviti.Napravi barem šest različitih aktivnosti.

Udžbenik, str. 88, 2. zadatak   Poslušaj dijalog koji ti je dostupan u slušaonici i upiši riječi koje nedostaju u dijalogu.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

Potom napiši u bilježnicu plan ploče koji je u priloženom dokumentu pod današnjim datumom (nepoznate riječi). Ako ti je još neka riječ nepoznata, potraži je u rječniku koji se nalazi na kraju knjige.

Udžbenik  88. i 89. stranica, zadaci 3, 4 i 5.  Prije rješavanja trećeg zadatka pročitaj još jednom dijalog. Napiši ispravno rečenice u trećem zadatku.

U četvrtom zadatku pročitaj rečenice u lijevom i desnom stupcu, a zatim ispravno spoji rečenice.    U petom zadatku pročitaj pažljivo pitanja i odgovori na njih u svoju bilježnicu.  Za dodatnu vježbu riješi u radnoj bilježnici sljedeće zadatke: 1, 2 i 3 na str. 68. i 69.

Lijep pozdrav!

 

 

27.4.2020.ZADACI

WOHIN GEHST DU IN DEINER FREIZEIT?(naslov)

ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 90

U zadatku 7 nalazi se tablica. Pažljivo pročitaj sve što se nalazi u tablici, a potom označi kamo ideš često (oft), rijetko (selten), a kamo ne ideš nikada (nie). Ako ti je neka riječ u tablici nepoznata, potraži je u rječniku na kraju knjige.

ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 90

Ovaj je zadatak vezan uz prethodni zadatak, odnosno zadatak 7. Trebaš razvrstati riječi iz zadatka 7 u tablicu koja se nalazi u zadatku 8.Prepisati tablicu u bilježnicu  i točno označiti bojama kako je u knjizi.O čemu to ovisi?(o tome kojega su roda imenice.)

ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 91

U zadatku 9 trebaš dopuniti rečenice s die, den ili -s. Pri tome vodi računa o tome kojega su roda imenice.

ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 91

U ovome zadatku dopuni pravilo na način da ispravno upišeš riječi auf, ins, die, den. Prilikom dopunjavanja pravila vodi računa o rodu imenica

Za dodatnu vježbu u Zabavnom kutku riješi zadatke 1-6 na računalu. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

 

30.04.2020. 

Dragi učenici, evo današnjih zadataka:

U udžbeniku na 91. stranici pročitajte tekst i ispišite nepoznate riječi u bilježnicu. 

Riješite 12. zadatak u udžbeniku.  U bilježnicu napišite tablicu iz 13. zadatka i trebate iz teksta razvrstati riječi u stupce ( namještaj, uređaji, jelo i piće, članovi obitelji, posuđe i mjesta ). U 14. zadatku ponavljamo upitne riječi. 

U bilježnicu ispišite prijedloge: auf - na;  neben - pokraj;  über - iznad;  zwischen - između; in - u;  vor - ispred; hinter - iza; unter - ispod; an - na.

U udžbeniku riješite 16. , 17., i 18. zadatak koristeći prijedloge. U radnoj bilježnici riješite od prvog do desetog zadatka od 68. do 72. stranice. 

Rok za predaju zadataka je 3.5.

Lijep pozdrav!

 

 

 

5.B/5.C NJEMAČKI JEZIK -REDOVNA NASTAVA CESAR GERALDINA

23.3.2020.ZADACI 5B/C

1.Danas je na rasporedu Die Schule 3. Pogledajte video https://youtu.be/7_3Fnirb6vs?t=944 i ta pitanja i odgovore prepiši u bilježnicu.Plan ploče:

 Mein Schulweg und meine Schultage.(naslov)

2.Na e-sfera  u našem digitalnom  udžbeniku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f6dc981f-1b6e-4b91-9933-aa56de8a88f9/  odigraj zabavni kutak(Was kannst du?1.-2.-3.zadatak i Spiel)

 

26.3.2020.ZADACI

Jučer  je na rasporedu  bio video Die Schule 4. pošto smo mi već to naučili(Wochentage,Schulfächer,Uhrzeit)samo pažljivo gledajte video i ponavljaj riječi a zadatak na linku  riješi   https://h5p.org/node/755379  i prepiši u bilježnicu.

 

2.Vježbaj čitati Udžbenik  58.str."Sonntags im Familienkreis",usmeno vježbaj Mein Stammbaum(moje obiteljsko stablo-imenovati članove obitelji) a zatim nacrtaj u svoju bilježnicu tvoje obiteljsko stablo https://de.islcollective.com/deutsch-daf-arbeitsblatter/grammatik/possessivartikel/die-familie/113499(listić ne rješavaš,samo usmeno za vježbu) .Taj zadatak izvrši do kraja tjedna.

Molim vas da  redovito izvršavate sve zadaće i šalje mi privatnom porukom.

 

30.3.2020.ZADACI

Dragi učenici ,video lekciju za danas ne trebate  gledati jer nam se tema ne podudara pa ćemo iskoristi u određeno vriejme.

1.Naša nova tema je  Lecker,lecker udžbenik 70.str. pročitaj,pogledaj slike,razmisli i usmeno odgovori.

 2.Udžbenik 71.str. molim da pažljivo pročitate više puta,podcrtate nove riječi kao što mi radimo u  školi ,prepišete riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu i      riješite udžbenik.71.str.4.-5. zadatak.

3.Pogledaj video na linku https://www.youtube.com/watch?v=efhs7EhKAFw za ponavljanje riječi, napravi tablicu u bilježnicu i napiši šest vrsta  voća i šest vrsta povrća.

    OBST       GEMÜSE
   
   
   
   
   

 

02.4.2020.ZADACI

Dragi učenici ,

 1.Udžbenik 71.str. molim da pažljivo pročitajte više puta i odgovori na pitanja u vezi teksta "Aus Omas Kochbuch" koja se nalaze u priloženom dokumentu.

2.Vježbaj nove riječi(das Fleisch-meso,die Getreide-žitarice,die Süßigkeiten-slatkiše)i igraj na linku   https://wordwall.net/hr/resource/1082560/njema%c4%8dki-jezik/lebensmittel

3.Ponovi upitne riječi (Wer?Was?Wie?Wen?Woher?Wann?) i prepiši gradivo u bilježnicu iz priloženog dokumenta i riješi RB. 52.str./1,2,3,zadatak

06.4..2020.ZADACI

Dragi učenici ,

u tjednu ponavljanja pregledajte po datumima ako još niste nešto stigli napraviti iz Njemačkog jezika  te provjerite imate li sve zabilježeno u svojim bilježnicama  i pošaljete mi zaostatke u privatnoj poruci na Yammer.

 1.Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenika 71.str."Aus Omas Kochbuch"  a zatim  poslušaj nekoliko puta i nastavak priče udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund"  na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)prepiši riječi iz priloženog dokumenta u bilježnicu ,riješi udžbenik.76.str./16.zadatak

2.Vježbaj i ponavljaj online na e-sfera digitalni udžbenik /Lecker.Lecker/zabavni kutak/ provjera znanja/ sve ponuđene zadatke nekoliko puta.

3.Vježbaj usmeno odgovarati na pitanja,a ako imaš mogućnosti isprintaj igru i graj s ukućanima(dokument u prilogu -familienspiel)

 

09.4.2020.ZADACI

Dragi učenici ,

 1.Ponovno nekoliko puta pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund"  na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)

2.Vježbaj i riješi u RB. 58.-59.str.

3.Riješi dokumenat u prilogu WIEDERHOLUNG(Ponavljanje) u bilježnicu slijedeći tjedan  16.4.-20.4. poslikaj  i obavezno pošalji jer je to zadatak za vrednovanje.

4.Pročitaj priču udžbenik 144.str. OSTERN IST DA! i vježbaj riječi klikom na poveznici  https://wordwall.net/hr/resource/972868/njema%c4%8dki-jezik/ostern

FROHE OSTERN!smileysmiley

Lehrerin Geraldina Cesar

 

16.4.2020.ZADACI

Dragi učenici ,

 1.Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund"  na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče)

2.Prepiši u bilježnicu  dokumenat u prilogu  "Negation Kein und nicht" u bilježnicu 

3.Prouči u udžbeniku 74str./11.-12.-13.zadatak NEGATIONEN KEIN UND NICHT(Kako negiramo imenice, a kako glagole) riješi u udžbeniku i riješi u RB.56.str/13./14./15 zadatak

Pogledaj,razmisli :a) -uz pomoć riječi kein/keine negiramo imenice

                               Lara mag eine Pizza essen.Lara mag keine Pizza essen.

                               Wir haben ein Auto.Wir haben kein Auto.

                           b)-uz pomoć riječi nicht negiramo glagole

                              Meine Mutter kocht gern.Meine Mutter kocht nicht gern. 

                              Ich kann schwimmen.Ich kann nicht schwimmen.

Pojmovi za proučiti negieren-negirati,staviti u negativan kontekst,Nomen-imenica,Verb-glagol

20.4.2020.ZADACI

Dragi učenici ,

 1.Pročitaj i ponovi riječi iz udžbenik 75.str."Ernährst du dich gesund na e-sfera-digitalni udžbenik/Lecker,Lecker/slušaonica/Aufgabe 15(audio zapis te priče),a zatim vježbaj  negacije i odgovori na pitanja(FRAGEN-Deine Essgewohnheiten) dokumenat u prilogu u bilježnicu.

2.Pročitaj i riješi u udžbeniku 79.str.

Poslikaj i rok za predaju je 23.4.2020.

 

23.4.2020.ZADACI

FREIZEIT(naslov)

1.Dragi učenici,danas ćemo započeti novu temu  die Freizeit(slobodno vrijeme).Pogledaj na linku video i razmisli(zadatke na videu ne moraš riješavati,služiti će ti samo za ponavljanje riječi.)  https://www.youtube.com/watch?v=Ew1G__c2jYQ&list=PL9Mz0Kqh3YKrpAhtVEQi89JkO4Yj6cKtT&index=7&t=0s

2.Udžbenik, str. 88, ZADATAK 1 PLÄNE FÜR DEN NACHMITTAG

Zamisli da planiraš jedno poslijepodne s prijateljima. Što biste sve radili zajedno? Napravi umnu mapu. U nju uvrsti aktivnosti koje bi zajedno sa svojim prijateljima volio / voljela napraviti.Napravi barem šest različitih aktivnosti.

Udžbenik, str. 88, ZADATAK 2

Poslušaj dijalog koji ti je dostupan u Slušaonici i upiši riječi koje nedostaju u dijalogu.

https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

Potom napiši u bilježnicu nepoznate riječi. Ako ti je još neka riječ nepoznata, potraži je u rječniku koji se nalazi na kraju knjige.

 

POPIS NEPOZNATIH RIJEČI

etwas vorhaben – imati nešto u planu

Lust haben auf Kino – imati volje / želje ići u kino

der Kinofan, die Kinofans – ljubitelj kina

anschauen – pogledati

im Internet anschauen – pogledati na internetu

der Einkaufsbummel – kupovina obilaženjem više trgovina

sparen – štedjeti

endlich – konačno

das Taschengeld – džeparac

zuerst – najprije

Abgemacht! – Dogovoreno!

ein Buch in der Bibliothek abholen – uzeti knjigu iz knjižnice

3.Udžbenik, str. 88-89, ZADATAK 3/4/5

Prije rješavanja zadatka 3 pročitaj još jednom dijalog. Napiši ispravno rečenice u zadatku 3.

U zadatku 4 pročitaj rečenice u lijevom i desnom stupcu, a zatim ispravno spoji rečenice.

U zadatku 5 pročitaj pažljivo pitanja i odgovori na njih u svoju bilježnicu.

4.Za dodatnu vježbu riješi u radnoj bilježnici sljedeće zadatke: ZADATAK 1, 2 i 3 na str. 68. i 69.

Poslikaj i rok za predaju je 27.04.2020.

 

27.4.2020.ZADACI

WOHIN GEHST DU IN DEINER FREIZEIT?(naslov)

ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 90

U zadatku 7 nalazi se tablica. Pažljivo pročitaj sve što se nalazi u tablici, a potom označi kamo ideš često (oft), rijetko (selten), a kamo ne ideš nikada (nie). Ako ti je neka riječ u tablici nepoznata, potraži je u rječniku na kraju knjige.

ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 90

Ovaj je zadatak vezan uz prethodni zadatak, odnosno zadatak 7. Trebaš razvrstati riječi iz zadatka 7 u tablicu koja se nalazi u zadatku 8.Prepisati tablicu u bilježnicu  i točno označiti bojama kako je u knjizi.O čemu to ovisi?(o tome kojega su roda imenice.)

ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 91

U zadatku 9 trebaš dopuniti rečenice s die, den ili -s. Pri tome vodi računa o tome kojega su roda imenice.

ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 91

U ovome zadatku dopuni pravilo na način da ispravno upišeš riječi auf, ins, die, den. Prilikom dopunjavanja pravila vodi računa o rodu imenica

Za dodatnu vježbu u Zabavnom kutku riješi zadatke 1-6 na računalu. https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

Poslikaj i rok za predaju je 29.04.2020.

30.4.2020.ZADACI

MAMAS ZETTEL

ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 91-92

Pažljivo pročitaj tekst Mamas Zettel. Prepiši nepoznate riječi iz teksta u svoju bilježnice.

POPIS NEPOZNATIH RIJEČI

niemand – nitko

der Zettel, die Zettel – papirić, cedulja

das Abendessen, die Abendessen – večera

der Kühlschrank, die Kühlschränke – hladnjak

neben – pokraj

die Dose, die Dosen – limenka

zwischen – između

vor – ispred

der Fernseher, die Fernseher – televizor

die Fernbedienung, die Fernbedienungen – daljinski upravljač

neben – pokraj

die Spur, die Spuren – trag

das Sofakissen, die Sofakissen – jastučić za trosjed

verstecken – sakriti

zufrieden – zadovoljan

 

Odgovori na sljedeća pitanja u svoju bilježnicu:

1. Was steht auf dem Tisch?

2. Wo sind Petras Mutter und Petras Bruder?

3. Wo ist Petras Abendessen?

4. Wo möchte Petra essen?

5. Was kann Petra nicht finden?

ZADATAK 12, UDŽBENIK, str 92

Pročitaj još jednom tekst Mamas Zettel te potom riješi zadatak zadatak 12. U zadatku označi točne odgovore.

ZADATAK 13, UDŽBENIK, str 93

Nacrtaj u svoju bilježnicu tablicu kako je prikazano u zadatku 13. U tekstu Mamas Zettel Trebaš pronaći riječi koje se odnose na Möbel (namještaj), Geräte (kućanski uređaji), Essen und Getränke (jelo i piće), Familienmitglieder (članovi obitelji), Geschirr (posuđe) i Orte (mjesta) te ih upisati u tablicu.

ZADATAK 14, UDŽBENIK, str 93

U ovom zadatku ponovit ćeš upitne riječi.Upitnim riječima trebaš dopuniti upitne rečenice, a potom pronaći odgovarajuće odgovore na pitanja.

ZADATK  15, UDŽBENIK,str 93

Wo ist.....?Wo sind.....?Prouči sličice ,prepiši s dokumenta u prilogu (Wo ist Wo sind)u bilježnicu i nacrtaj.

Poslikaj i rok za predaju je  4.5.2020.

 

4.05.2020.ZADACI

ZADATAK 16, UDŽBENIK, STR. 94

U rješavanju ovoga zadatka pomoći će ti tekst Mamas Zettel. Pročitaj ga još jednom i potom dopuni rečenice zadanim prijedlozima u okviru

ZADATAK 17, UDŽBENIK, STR. 94

Pažljivo pročitaj rečenice u zadatku. Zatim precrtaj u svakoj rečenici ono što je pogrešno.

ZADATAK 6/7/8/9/10 u RB. STR. 70.-72.

 

Za kraj ovoga sata pogledaj tablice(dokumenat u prilogu Wo Wohin) i usporedi ih. Uoči razliku između pitanja WO? (GDJE?) i WOHIN? (KAMO?). Iz tablice ti je vidljivo da uz pitanje WO? (Gdje?) imenica stoji u DATIVU, a uz pitanje WOHIN? (Kamo?) u AKUZATIVU. Ova tablica će ti pomoći u rješavanju daljnjih zadataka. Prepiši je u svoju bilježnicu iz njemačkog jezika.

Za dodatnu vježbu na računalu riješi zadatak 7 u Zabavnom kutku: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/ 

Poslikaj i rok za predaju je  7.5.2020.

 

7.05.2020.ZADACI

EIN GUTER TAG

ZADATAK 19, UDŽBENIK, STR. 95

Pažljivo pročitaj razgovor Am Abend bei Petra zu Hause. Prepiši nepoznate riječi iz teksta u svoju bilježnice.

POPIS NEPOZNATIH RIJEČI

der Abend, -e - večer

zu Hause sein – biti kod kuće

fragen – pitati

viel Spaß haben – biti jako zabavno

riesengroß – ogroman, golem

Angst haben – bojati se

unterwegs sein –biti na putu

Hunger haben – biti gladan

Wie war es im Museum? – Kako je bilo u muzeju?

ZADATAK 20, UDŽBENIK, str 95

Pročitaj još jednom dijalog Am Abend bei Petra zu Hause. Potom riješi zadatak. U zadatku trebaš rečenice poredati ispravnim redoslijedom.

ZADATAK 21, UDŽBENIK, str 96

Pročitaj sve rečenice u tablici. Tko je što rekao? Pronađi odgovore u dijalogu Am Abend bei Petra zu Hause i podcrtaj što je točno, odnosno onu osobu koja je to rekla.

WO WARST DU?

Na ovome satu naučit ćeš prošlo vrijeme glagola sein (biti) i haben (imati). Prepiši u svoju bilježnicu tablicu Wo warst du?(dokument u prilogu)

ZADATAK 22, UDŽBENIK, STR. 96

U zadatku 22 vježbat ćeš prošlo vrijeme glagola sein, odnosno biti. Dopuni rečenice u zadatku. U rješavanju zadatka pomoći će ti tablica koju si zapisao / zapisala u svoju bilježnicu.

ZADATAK 23, UDŽBENIK, STR. 96

U ovom zadatku vježbat ćeš prošlo vrijeme glagola haben, odnosno imati. Rečenice dopuni zadanim oblicima glagola

ZADATAK 24, UDŽBENIK, STR. 97

U ovom zadatku ponovit ćeš prošlo vrijeme glagola sein i haben. Dopuni tablicu na način da upišeš oblike glagola sein i haben u prošlom vremenu koji nedostaju.

ZADATAK 25, UDŽBENIK, STR. 97

U ovom zadatku prepiši pitanja i odgovori u bilježnicu.
 
Poslikaj i rok za predaju je  11.5.2020.
 

11.05.2020.ZADACI

UDŽBENIK, STR. 95. EIN GUTER TAG

Pročitaj  nekoliko puta razgovor Am Abend bei Petra zu Hause,ponovi nove riječi.

RB,STR.73. ZADATAK 13./14./15.  Danas ćemo vježbati i ponoviti  prošlo vrijeme glagola sein i haben

U 13. zadatku podcrtaj pravilan oblik glagola,a u  14. zadatku ponovit ćeš sadašnje vrijeme glagola haben i sein. Dopuni rečenice tako da napišeš sadašnje vrijeme glagola haben ili sein.

U zadatku 15 nalazi se tekst napisan u sadašnjem vremenu.Pronađi i podcrtaj glagole u tekstu,a zatim taj tekst prepisati na način da glagole haben i sein napišeš u prošlom vremenu.

Prošlo vrijeme glagola sein i haben možeš vježbati i online u Zabavnom kutku (zadatak 9) putem sljedećeg linka: https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/0a01b4fa-8da6-4a5d-ab55-89e7f8f9b99f/

Poslikaj i rok za predaju je  14.5.2020.

 

14.05.2020.ZADACI

1.UDŽBENIK:Dragi učenici,na kraju smo  7.cjeline FREIZEIT,ponovite sve riječi koje smo naučili,pročitajte tekstove Pläne für den Nachmittag(88str.),Mamas Zettel(91.str.),Ein guter Tag(95.str.) odaberite jedan tekst po želji,snimite se kako čitate i pošaljite.

2.UDŽBENIK  98.str. pročitaj i riješi za ponavljane novih rječi,a zatim uz pomoć tih riječi 98.str.napiši u bilježnicu 6-8 rečenica MEINE FREIZEIT (o svojem slobodnom vremenu,što voliš raditi,s kim provodiš slobodno vrijeme,kamo ideš,kako često ideš,koji je tvoj hobi naravno na njemačkom).

3.UDŽBENIK   101.str. LERNTIPPS(Savjeti za učenje)

 ACH, DIESE SCHULE

ZADATAK 1, UDŽBENIK , STR. 102

Danas započinjemo s novom cjelinom koja govori o školi,školskim predmetima,učiteljima,aktivnostima u školi,školskoj svakodnevnici.Razmislite i prisjetite se svih riječi koje smo učili o toj temi.

U zadatku 1 pročitajte sve riječi, a zadatim odgovorite na pitanje: Welches Thema passt zu diesen Wörtern? (Koja tema odgovara ovim riječima?)Vjerujem da ste svi odgovorili Zu diesen Wörtern passt das Thema Schulalltag, odnosno školska svakodnevnica.

ZADATAK 2, UDŽBENIK , STR. 102

U zadatku 2 riješi kviz. Pitanja su vezana uz školu.

ZADATAK 3, UDŽBENIK, STR. 103

U 3. zadatku pažljivo pročitaj svako pitanje, a zatim pokraj njega napiši ime učenika / učenice iz tvojega razreda koji odgovara tome pitanju.

Poslikaj i rok za predaju je  18.5.2020.(samo snimku čitanja i Meine Freizeit-kratki sastavak)

18.05.2020.ZADACI

WAS DENKEN DIE SCHÜLER DES THOMAS MANN-GYMNASIUMS ÜBER DIE SCHULE?

ZADATAK 4, UDŽBENIK , STR. 103

U zadatku 4 nalaze se tri kratka teksta. Pročitaj što o školi misle Viktor,Karl i Lilly  učenici Gimnazije Thomasa Manna. Pažljivo pročitaj tekstove, a zatim zapiši u svoju bilježnicu nove riječi.LERNTIPPS(dokument u prilogu)

ZADATAK 5, UDŽBENIK , STR. 104

Pažljivo pročitaj sva tri teksta na str. 103 te riješi zadatak 5. U zadatku 5 napiši imena učenika uz probleme s kojima se susreću u školi.

ZADATAK 6, UDŽBENIK , STR. 104

U zadatku 6 dopuni rečenice riječima iz okvira. Pazi, dvije riječi iz okvira su višak. U dopunjavanju rečenica pomoći će ti tekstovi na str. 103.

Poslikaj i rok za predaju je  21.5.2020.

 

21.05.2020.ZADACI

TIPPS UND RATSCHLÄGE

ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 105

Prije rješavanja zadatka 9 pročitaj još jednom tekst na stranici 103 jer će ti on pomoći u rješavanju ovoga zadatka. U zadatku 9 navedeni su savjeti, a tvoj je zadatak pronaći kojemu učeniku odgovara koji savjet i napisati ime učenika.

ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 105

Pažljivo pogledaj zadatak i promotri glagole u lijevom i desnom stupcu. Podcrtaj sve glagole. Vjerujem da si zamijetio po čemu se glagoli u lijevom i desnom stupcu razlikuju.

ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 106

U zadatku 11 dopuni tablicu kao što ti je već prikazano u primjerima.S dokumenta u prilogu IMPERATIV prepiši u bilježnicu,prouči gradivo pa nastavi dalje vježbati.Za vježbu riješi na sljedećem linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/ zadatak 1 u Zabavnom kutku.

ZADATAK 12, UDŽBENIK, STR. 106

U zadatku 12 primijeni svoje znanje imperativa i dopuni tablicu

RB 78.str. 1./2./3./4./5. zadatak

Poslikaj i rok za predaju je  25.5.2020.

 

25.05.2020.ZADACI

EIN TAG IN DER SCHULE

 UDŽBENIK, STR. 107/13.zadatak

Poslušaj putem sljedećeg linka https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/f75229be-c8f0-43fa-b149-65d340777829/ dijalog  označi brojevima od 1 do 3 točan redoslijed dijaloga. Potom pročitaj još jednom cijeli dijalog pravilnim redoslijedom i zapiši u svoju bilježnicu iz njemačkog jezika nove riječi s priloženog dokumenta(Ein Tag in der Schule)

ZADATAK 14, UDŽBENIK, STR. 108

U zadatku 14 provjeri razumijevanje pročitanog dijaloga. Označi u tablici što je ispravno, a što je pogrešno.

RADNA BILJEŽNICA  80. str. 7./8.zadatak riješiti

Poslikaj i rok za predaju je  28.5.2020.

 

28.05.2020.ZADACI

PETRAS STUNDENPLAN

Na današnjem satu njemačkog jezika ponovit ćemo školske  predmete.

ZADATAK 19, UDŽBENIK, STR. 110

UDŽBENIK 1O7.str. Pažljivo pročitaj  tekst (Ein Tag in der Schule)koje je predmete Petra imala u ponedjeljak, a zatim spoji određeni nastavni predmet s onime što mu odgovara u okviru na desnoj strani. Napiši potom rečenice kako je prikazano u primjeru.

ZADATAK 20, UDŽBENIK, STR. 110

U zadatku 20 trebaš ispuniti svoj raspored sati. U tome će ti pomoći pitanja koja se nalaze na str. 111.

LUST AM LESEN WECKEN

ZADATAK 1, UDŽBENIK, STR. 116

U zadatku 1 pažljivo pročitaj sve naslove knjiga i autore, a zatim poveži naslov djela s piscem koji ga je napisao.Istraži na internetu i provjeri ako nisi čuo za neku dječju knjigu

ZADATAK 2, UDŽBENIK, STR. 116

U zadatku 2 odgovori na pitanja. Odgovore napiši u svoju bilježnicu.Kako bi lakše odgovorio / odgovorila na pitanja, ovdje se nalazi prijevod nekih riječi  koje će ti pomoći u razumijevanju pitanja:

- Interesse am Lesen haben – imati zanimanje za čitanje

- zurzeit beliebt sein – biti trenutno omiljeni

- das Angebot – ponuda

- die Wendung – izraz; fraza

- eine richtige Leseratte sein – biti ljubitelj knjiga („knjiški moljac“)

Ispod odgovra na pitanja napravi u svoju bilježnicu popis s pet tvojih omiljenih knjiga.

Meine Top-5-Bücher

1.

2.

3.

4.

5.

Poslikaj i rok za predaju je 1.06.2020.

01.06.2020.ZADACI

EINE RICHTIGE LESERATTE

ZADATAK 4, UDŽBENIK, STR. 117

U zadatku 4 pročitaj nekoliko puta razgovor između Ide i Lare. Otvori zatim svoju bilježnicu i zapiši nove riječi EINE RICHTIGE LESERATTE(dokument u prilogu)

ZADATAK 5, UDŽBENIK, STR. 117

Prije rješavanja zadatka 5 pročitaj još jednom dijalog, a potom označi koje su rečenice točne, a koje pogrešne.

ZADATAK 6, UDŽBENIK , STR. 118

U zadatku 6 dopuni zadane kolokacije (fraze) odgovarajućim glagolima. U tome će ti pomoći dijalog na str. 117.

Kako bi bio siguran / sigurna da si napisao / napisala točne glagole, riješi taj isti zadatak na sljedećem linku https://wordwall.net/play/1965/414/981 i provjeri rješenje zadatka.

 Poslikaj i rok za predaju je 4.06.2020.

 

04.06.2020.ZADACI

EINE RICHTIGE LESERATTE

ZADATAK 4, UDŽBENIK, STR. 117

Pročitaj nekoliko puta razgovor između Ide i Lare,ponovi i vježbaj nove riječi.

ZAHLEN, ZAHLEN

Na ovome satu naučit ćeš čitati i pisati brojeve do 1000. No prije toga ponovit ćeš brojeve do 100 igrajući online igru s brojevima do 100. Igra se nalazi na sljedećem linku https://www.german-games.net/de/deutsch-spiele/memory?thema=Zahlen%20-%20bis%20100%20(1)&level=Anf%C3%A4nger i sve što trebaš je kliknuti na SPIELEN.Sad otvori UDŽBENIK 125.str. DIE ZAHLEN BIS 1000(naslov) prouči kako nastaju brojevi do 1000 i prepiši u bilježnicu. 

ZADATAK 7, UDŽBENIK, STR. 118

U zadatku 7 dovrši pisanje brojeva do 1000. U tome će ti pomoći primjeri pisanja brojeva 100 i 200. Vjerujem da si uočio / uočila kako je pisanje stotica vrlo jednostavno jer samo napišeš određeni broj i dodaš riječ hundert što znači sto (300 – dreihundert, 400 – vierhundert …).

ZADATAK 8, UDŽBENIK, STR. 118

U zadatku pažljivo pročitaj sve rečenice, a zatim podcrtaj u svakoj rečenici brojeve napisane riječima.

ZADATAK 9, UDŽBENIK, STR. 119

U zadatku 9 pažljivo pročitaj brojeve napisane riječima, a zatim ih napiši brojkom.

RADNA BILJEŽNICA  88-89. str. 4./5/6./7.zadatak riješiti

Poslikaj i rok za predaju je 8.06.2020.

08.06.2020.ZADACI

EIN INTERVIEW
ZADATAK 10, UDŽBENIK, STR. 119
U zadatku 10 pročitaj prvo riječi ponuđene u okvirima. Potom poslušaj na sljedećem
linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/ razgovor i dopuni ga odgovarajućim riječima iz okvira. Poslušaj ponovo razgovor i provjeri jesi li sve riječi točno upisao/upisala.Nauči čitati.Prepiši u svoju bilježnicu nove riječi.

EIN INTERVIEW

Englisch unterrichten – predavati / poučavati engleski jezik

große Liebe sein – biti velika ljubav

Stimmt das? – Je li to točno?

das Comicheft – strip

in Erinnerung sein – biti u sjećanju

pfiffig – lukav

zurzeit – trenutačno

die Einladung – poziv; pozivnica

ZADATAK 11, UDŽBENIK, STR. 120

Razumijevanje pročitanog razgovora provjeri u zadatku 11. Prije rješavanja zadatka pročitaj još jednom razgovor na str. 119, a zatim označi točne odgovore.

Poslikaj i rok za predaju je 11.06.2020.

 

15.06.2020.ZADACI

 

WELCHER, WELCHE, WELCHES?

 

Na ovome satu naučit ćeš upitne zamjenice Welcher? (Koji?), Welche? (Koja?), Welches? (Koje?) i u množini Welche? (Koji?)

 

ZADATAK 12, UDŽBENIK, STR. 120

U zadatku pažljivo pročitaj sve upitne rečenice, a zatim podcrtaj u svakoj rečenici upitnu riječ.

 

ZADATAK 13, UDŽBENIK, STR. 120

U zadatku 13 dopunit ćeš tablicu upitnim riječima koje si podcrtao/podcrtala u zadatku 12.

 

Otvori svoju bilježnicu i zapiši kako je prikazano u okviru.

 

 

 

 

DAS FRAGEPRONOMEN WELCHER, WELCHE, WELCHES

 

der

die

das

die (Pl.)

welcher

welche

welches

welche

 

 

ZADATAK 14, UDŽBENIK, STR. 121

U zadatku 14 vježbat ćeš upitne zamjenice. Tvoj zadatak je pažljivo pročitati svaku upitnu rečenicu, a potom podcrtati onu upitnu zamjenicu koja je točna. Pri tome vodi računa o rodu imenice:

 Ako je imenica muškoga roda, odnosno der, upitna zamjenica će glasiti welcher.

 Ako je imenica ženskoga roda, dakle die, upitna zamjenica će biti welche.

 Ako se radi o imenici srednjega roda, odnosno das, upitna zamjenica će biti welches.

 Za imenice u množini upitna zamjenica je welche.

 

Za dodatnu vježbu riješi zadatke 4 – 10 na sljedećem linku https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/

Poslikaj i rok za predaju je  18.6.2020.

18.06.2020.ZADACI

E-BOOKS - JA ODER NEIN

UDŽBENIK 121. stranici nalazi se novi tekst. Na slijedećoj poveznici https://www.e-sfera.hr/dodatni-digitalni-sadrzaji/df0e4f1c-1c2f-4557-a942-89cced36e183/   poslušajte tekst i pročitajte tekst nekoliko puta, u bilježnicu prepišite riječi iz priloženog dokumenta E - Books. 

Na 122. stranici riješite od 16. do 18. zadatka. U 16. u tabliku ispišite pozitivne  i negativen aspekte e - knjiga, u 17. povežite pojmove i upišite u tablicu parove, a u 18. trebate odgovoriti na pitanja u bilježnicu koja se odnose na vas. 

RADNA BILJEŽNICA na 90.- 92. str. riješite od 8./9./10./11./12./13./14 zadatak 

Poslikaj i rok za predaju je  22.6.2020.

Dragi učenici danas 18.06.završavamo s planiranim nastavnim gradivom iz njemačkog jezika i neću vam više davati nove zadatke. Predlažem da sve zaostatke predate čim prije.Nakon što predate zadatke, napisati ću vam prijedlog zaključne ocjene. Učenici koji neće izvršiti zadatke neću im zaključiti ocjenu.
22.06. zaključujem ocjene iz njemačkog jezika.
Lp učiteljica Geraldina

 

Pošto se neki učenici  nisu pridržavali rokova izvršetka zadaća(najksnije do slijedećeg sata), od sad su rokovi točno određeni,a kod onih koji se ne pridržavaju rokova odrazit će se na njihovu ocjenu.

 

 

 

 

5.a/5.b/5.c Njemački jezik IZBORNA NASTAVA

20.3.Zadaci  iz Njemačkog jezika  

Dragi učenici,

danas ste mogli pogledati nastavnu jedinicu Die Schule na linku https://youtu.be/Fcqqfr3fCZY Za vrijeme kad gledate nastavnu jedinicu, rješavajte zadatke vezane uz nju.

1.Kasnije u bilježnicu napravite tablicu s četiri stupca i razvrstajte imenice koje su povezane sa temom prema rodovima.

  der die das die
       
       
       

2.Odigraj igru na  linku https://wordwall.net/hr/resource/712849/njema%c4%8dki-jezik/die-familie a zatim prepiši pitanja u bilježnicu i odgovori.

3.Vježbaj  riječi (Meine Familie) igraj memory na linku      https://wordwall.net/hr/resource/748306/njema%c4%8dki-jezik/die-familie

 

 

 

27.3.2020.Zadaci 

Dragi učenici,pogledali se 16.3.2020.video Die Schule https://youtu.be/Fcqqfr3fCZY i naučili prostorije u školi i gdje se što radi,u bilježnicu ste prepisali riječi koje treba naučiti.Ispod teksta stavit ću dokumenat u kojem su osnovne riječi.Prepiši ako nemaš u bilježnicu.Prouči udžbenik 51.str.,nauči čitati i nove riječi.Riješi  udžbenik 51.str./2.zadatak.U digitalnom udžbeniku poigraj se i riješi Das ist Jans Schulehttps://hr.izzi.digital/DOS/512/537.html

03.4.2020.Zadaci 

Jans Stundenplan 

Dragi učenici,

1.pogledajte video lekciju od 23.3.2020.Die Schule3 https://youtu.be/7_3Fnirb6vs (raspored sati,put do škole)zadatke ne morate rješavati.

2.U priloženom dokumentu Jans Stundenplan su nove riječi,prepiši u bilježnicu riječi.

3.Prouči u udžbeniku 54.str. Jans Stundenplan,nauči  nove riječi.Napravi u  bilježnicu  svoj raspored sati po danima  na njemačkom jeziku(Mein Stundenplan)

4.Riješi udžbenik 55.str./a,b zadatak.U RB. riješi za ponavljanje 40.-41.str. 

FROHE OSTERN!smileysmiley

Lehrerin Geraldina Cesar

17.4.2020.Zadaci 

Dragi učenici,

1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,)otvorite digitalni udžbenik lekcija Jans Stundenplan1/2,Stundenplan im Forum  sve zadatke riješite i vježbajte.

2.U RB.riješi  42.-43.str 

3.Wie spät ist es? Es ist...  Wie viel Uhr ist es?(Koliko je sati?) pogledaj pažljivo video https://www.youtube.com/watch?v=JlYRmkIQbrM   prepiši u blježnici i nacrtaj prikaz na satu.

Wie spät ist es?

3:00 -Es ist  drei Uhr.                                   vor- do punog sata

 9:30 -Es ist halb zehn.                                  nach-poslije punog sata

4:50 - Es ist  zehn vor fünf.                             ein Viertel -15min.

8:45 -Es ist  ein Viertel  nach acht.

Um wie viel Uhr  beginnt die Schule?

Die Schule beginnt um 8:00 Uhr.(acht)

Poslikaj i rok za predaju je 24.04.2020.

 

24.4.2020.Zadaci 

Lieblingsfächer,Lehrerinnen und Lehrer  

Dragi učenici,

1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,koliko je sati)otvorite digitalni udžbenik lekcija 7.5.Herzlich wilkommen Jan/7.6.Lieblingsfächer,Lehrerinnen und Lehrer  sve zadatke riješite i vježbajte.

U ovoj ćemo nastavnoj jedinici vježbati i ponavljati imenovati predmete i radnje u učionici i naučiti ćemo reći koje predmete volite/ne volite i naučiti kako razgovarati o omiljenim predmetima, rasporedu, učiteljicama i učiteljima.

2.Prepiši u bilježnicu nove riječi i nauči.Dokumenat u prilogu(Lieblingsfächer und Lehrer)

3.U udžbeniku  56.-58. pročitajte i riješite zadatke 10./12./13./14./15./17.

4.U RB.riješi 44. str

Poslikaj i rok za predaju je 01.5.2020.

8.05.2020.Zadaci 

WAS HAST DU AM MONTAG?(Wiederholung-ponavljanje)

Dragi učenici,

1.ponovite sve riječi koje smo do sada naučili o školi(prostorije,šk.predmeti,raspored sati,koliko je sati)otvorite digitalni udžbenik lekcija  Was hast du am Montag?sve zadatke riješite i vježbajte.

Danas ćemo vježbati i ponavljati imenovati predmete i radnje u učionici i naučiti ćemo reći koje predmete volite/ne volite i naučiti kako razgovarati o omiljenim predmetima, rasporedu, učiteljicama i učiteljima.

2.U RB.riješi 45-47.str./ponavljanje)

3.U privitku imaš dokumenat (Wiederholung) riješi ga online(ako znaš) ili u bilježnicu i pošalji.To je zadatak za vrednovanje.

Poslikaj i rok za predaju(Wiederholung) je 08.5.2020.

15.05.2020.Zadaci 

WAS BRAUCHST DU?(Što  ti trebaš?)

Dragi učenici,

U ovoj ćemo lekciji imenovati školski pribor,opisivati predmete,ponoviti i vježbati boje i govoriti o školi.Razmisli  i prisjeti se koje smo riječi školskog pribora već naučili.Pogledaj video u digitalnom udžbeniku Was brauchst du heute?/8.1.Kunst oder Chaos?/8.2.Was findet Alicia in ihrer Schultasche?

1.UDŽBENIK 60.-61.str./1./2./4./5./6./7. zadatak  prouči slike,pročitaj uvodni tekst i riješi  zadatke.

2.Prepiši u bilježnicu nove riječi i nauči(dokumenat u prilogu SCHULSACHEN)

3.RB.48.-50.str./1./2./3./4./5.zadatak riješi.

Poslikaj i rok za predaju je 22.5.2020.

 

22.05.2020.Zadaci 

Die Fundekiste von Herrn Rütter

1.UDŽBENIK 62.-63.str./8./9.zadatak ,danas ćemo naučiti množinu školskog pribora koji je potreban na nastavi. Pročitaj i ponovi riječi školskog pribora koji smo naučili.

   a) Poslušaj zvučni zapis na poveznici i dopuni tekst 8.zadatka na 62.str.u udžbeniku.                                                                                                                                               https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

    b) U bilježnicu prepiši MEMO

 

Singular (jednina)

Plural(množina)

ein Bleistift

Bleistifte

eine Schere

Scheren

ein Buch

Bücher

ein Marker

Marker

Eine Schülerin

Schülerinnen

ein Kuli

Kulis

 

            2.Poslušaj zvučni zapis na poveznici, usmeno riješi 10./11. zadatak u udžbeniku na 63.str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

            3.RB.51.-53.str./6./7./8./9.zadatak pročitaj i riješi     

         NACHRICHTEN(poruke)

          UDŽBNENIK 67.str./18. zadatak ,naučiti ćemo  voditi razgovor o školi i razumjeti kratke poruke.

  1. pokušaj spojiti parove poruka. Napiši rješenja u tablicu koja se nalazi u zadatku.

  2. U radnoj bilježnici na 55. str. riješi 14. zadatak.Napiši kratak sastavak Mein Lieblingslehrer/Meine Lieblingslehrerin (6-8 rečenica) ,poslikaj zadatak                                       

  3.    Poslikaj i rok za predaju je 29.5.2020.

 

29.05.2020.Zadaci 

ANTON HAT HUNGER

 

Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći što volimo, a što od hrane ne volimo.

1.Otvori udžbenik na 68. str. 1. zadatak. Provjeri točnost sa digitalnim zadatkom, 1.zadatak, na poveznici https://hr.izzi.digital/DOS/512/556.html

2.U bilježnicu napiši naslov lekcije i napišite dijalog prema primjeru iz 2. zadatka, str. 68.

Dialog A: Dialog B:

  • Hast du Hunger? - Wir haben Mittagspause. Essen wir?

  • Nein, ich bin satt. * Ja gern. Ich habe Zeit.

3.U bilježnicu prepiši  s dokumenta u prilogu i nauči nove riječi (ANTON HAT HUNGER)

4.Pogledaj jelovnik u 3. zadatku u udžbeniku na str. 69. Dopuni što voliš od hrane, a što ne voliš,pitaj i razgovaraj s ukućanima što oni vole jesti.

5.RB. 56. str.1. i 2.zadatak (poveznica za slušni zapis) i 3./4.zadatak na 57./58. str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

JAN MÖCHTE EIN SCHNITZEL

Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći razgovarati o jelovniku,naučiti kako se zove koja vrsta hrane i reći što želimo jesti.

1.Otvori udžbenik na 69. str. 4. zadatak. Poslušaj dijalog na poveznici.   https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

2.Pročitaj dijalog u 4. zadatku i riješi 5. zadatak u udžbeniku na str. 70.

3.U radnoj bilježnici riješi 5. i 6.zadatak na str. 58/59. 

Poslikaj i rok za predaju je 5.06.2020.

 

05.06.2020.Zadaci 

Mein Speiseplan

Dragi učenici, danas ćete izraditi svoj jelovnik.

Otvori udžbenik na 71. str. i pročitaj 8. zadatak.

Otvori bilježnicu i napiši naslov „Mein Speiseplan“.

Prema modelu (zadatak 3., udžbenik str. 69) izradi svoj tjedni jelovnik.Prema vlastitom odabiru ilustriraj jelovnik u bilježnicu.

Prema predlošku napiši rečenice.

 

Am Montag/ Dienstag …. gibt es/ möchten wir/ …. U ponedjeljak/ utorak… nudi se/ želimo..

.. gibt es am Mittwoch. …. nudi se u srijedu.

Menü 1 ist am Donnerstag …. und am Freitag. Jelovnik 1 je u četvrtak…. i u petak.

Wir mögen… Mi volimo…

 

Dragi učenici, danas ćemo naučiti kako naručiti jelo.

 

1.Otvori udžbenik na 71. str i na poveznici poslušaj 9. zadatak. Možeš li te rečenice brzo izgovoriti https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

 

MEMO

Ich nehme den Eintopf. Uzimam varivo.

Ich mag keinen Eintopf. Ne volim varivo.

 

2.Poslušaj dijalog na poveznici, zadatak 10. a), udžbenik 71. str. https://hr.izzi.digital/DOS/512/661.html

3.Poslušaj ponovno dijalog i u udžbenik ispravi netočne riječi. 

4.U udžbeniku na 72. str. dopuni tekst ponuđenim riječima koje u tekstu nedostaju.

5.Na poveznici riješi 1. i 2. digitalni zadatak. https://hr.izzi.digital/DOS/512/558.html te ujedno provjeri točnost 10. a) zadatka u udžbeniku str. 71.

6.Riješi radnu bilježnicu na 59.-60. str. 7. /8./9./10. zadatak. 

Poslikaj i rok za predaju je 12.06.2020.(Mein Speiseplan i RB.)

 

12.06.2020.Zadaci 

 
Jan postet das Foto des Eintopfs.

Dragi učenici, danas ćemo naučiti reći koliko često i rado nešto jedete. Također ćete naučiti kako komentirati nešto što vam se sviđa ili ne sviđa.

  1. Otvori udžbenik na 73. str. i pročitaj u 14. zadatku komentare učenika. Pridruži ime svakom komentaru. Svoje rješenje provjeri u 1. digitalnom zadatku na poveznici https://hr.izzi.digital/DOS/512/1423.html

  2. Otvori svoju bilježnicu i napiši naslov  i prepiši  u bilježnicu nove riječi„Jan postet das Foto des Eintopfs“

           immer (uvijek) – oft (često) – manchmal (ponekad)selten (rijetko)nie (nikada)

        3.U bilježnicu odgovori na pitanja.

Was isst du gern? Što jedeš rado?Ich esse gern/ oft/ immer ……………………………………………………..

 

Was essen die Kinder in  Kroatien gern? Što djeca u Hratskoj rado jedu?..........................

 

Was schmeckt dir super /lecker? Što ti super fino?Das schmeckt super/ lecker: …………………………………………………

 

Was isst du selten/ nie? Što jedeš rijetko/ nikada?Ich esse …………………………………………………….…….. selten/ nie?                                                                                                               

4.UDŽBENIK  74.str. 16./17. zadatak pročitaj i prouči (samo usmeno ne trebaš pisati)

Was kosten die Getränke/ Snacks?Koliko koštaju pića i sneckovi u Cafeu?

5.U radnoj bilježnici na 62. str. 15./16./17.zadatak riješi

Poslikaj i rok za predaju je  do 19.6..2020.(RB- 70-71.str. ponovi gradivo i riješi,poslikaj samo te  zadatke  za vrednovanje )

U petak 19.06. imamo zadnji puta njemački jezik pa predlažem da sve zaostatke predate čim prije.Mi smo završili sa planiranim gradivom i neću vam više davati nove zadatke.Nakon što predate zadatke, napisati ću vam prijedlog zaključne ocjene. Učenici koji neće izvršiti zadatke neću im zaključiti ocjenu.
19.06. zaključujem ocjene iz njemačkog jezika.
Lp učiteljica Geraldina

 

 

Pošto se neki učenici  nisu pridržavali rokova izvršetka zadaća(najksnije do slijedećeg sata), od sad su rokovi točno određeni,a kod onih koji se ne pridržavaju rokova odrazit će se na njihovu ocjenu.

 

 

 

Virtualna učionica

Dragi učenici, gradivo se nalazi u Teams razrednim grupama.

U nastavku su linkovi do virtualnih učionica i razrednih grupa:

5.a                         5.b

5.c                         

6.a                         6.b

6.c                         6.d

7.a                         7.b

7.c                         

8.a                         8.b

8.c


Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Projekti

Erasmus+

eTwinning

Projekti

Projekti

Projekti

Eko škola

e-Škole

Pogledajte TV SPOT!


Tražilica



Arhiva vijesti

Za pregled arhive kliknite na:


Ravnateljstvo civilne zaštite

Ravnateljstvo civilne zaštite
Područni ured civilne zaštite Varaždin
POZIVNI BROJ 112





preskoči na navigaciju