preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Korisni linkovi
Lista linkova je prazna
ČETRNAESTI tjedan nastave ( 15. 6.-19. 6)

PETI RAZRED ( 5. a, b, c, d)

Dragi učenici, ostala nam je još jedna zadnja tema za obradu, pa molim da si u svojim udžbenicima otvorite str. 66. i 67., pročitate tekst o " Molitvi tijekom liturgijske godine" te u svoje bilježnice zapišete odgovore na ova pitanja (pitanja nije potrebno prepisivati):

1. Što je liturgija i liturgijska godina?

2. Nabroji važnije kršćanske blagdane.

3. Kada započinje liturgijska godina, a kada završava?

4. Koja tri velika dijela obuhvaća liturgijska godina?

( Ako vam je potrebna pomoć, u leksikonu na kraju udžbenika imate objašnjenja pojmova pa možete tamo potražiti pomoć u odgovaranju na pitanja.) To poslikajte i pošaljite.

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

Dragi učenici, obrada nastavnih sadržaja je iza nas, preostaje vam osobno ponavljanje nastavnih tema. Ukoliko postoji želja za većom ocjenom, svakako se javite privatnom porukom na yammer kako bismo se dogovorili što i kako je potrebno nadoknaditi za bolju ocjenu. Svi koji nisu završili svoje zadatke iz prethodnih tjedana, molim da to svakako učine u najkraćem roku tijekom ovog tjedna. Zadatak za izvršiti je: odlazak na svetu misu.

OSMI RAZRED ( 8.b, c, d)

Dragi učenici, ostala nam je zadnja tema za samostalnu obradu. Tema se bavi propitivanjem vašeg osobnog vjerničkog života i doprinosa svojoj župnoj zajednici.

Otvorite svoje udžbenike na str. 167., 168. i 169. , pročitajet tekstove koji govore o osobnom angažmanu u izgrađivanju župne zajednice te u svoje bilježnice sve navedene ključne pojmove sa str. 167. obradite i objasnite pismeno u svoje bilježnice. Nakon toga odgovorite na pitanja na str. 169. To poslikajte i pošaljite.

ZADATAK: Odlazak na svetu misu i župna slavlja

ŠESTI RAZRED ( 6. a, b, c)

Dragi učenici, priveli smo naše teme kraju. Ostaje nam proučiti marijanska svetišta i Marijin lik u umjetnosti. Jednu i drugu temu možete proučiti uz pomoć interneta. U bilježnicu ispišite glavna marijanska svetišta u Hrvatskoj i jednoga po izboru kratko opišite ( gdje se nalazi, zašto je posebno, po čemu je poznato i sl.). Potom uz pomoć udžbenika pogledajte nazive najpoznatijih likovnih djela te ih pokušajte na Internetu pronaći i vidjeti njihovu izuzetnost. Isto tako, samo kratko u bilježnicu napišite nekoliko najpoznatijih likovnih djela kojima je Marija glavni motiv i tema. Bilježnicu poslikajte i pošaljite.

 

 

TRINAESTI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 8.6-12.6.)

PETI RAZRED ( 5.a, b, c)

-otvorite udžbenik na str. 63.

-pročitajte temeljito tekst, proučite forografije i napišite pet glavnih natuknica; natuknice trebaju slijediti ove pojmove: kako molimo, kada molimo, vrste i oblici molitve, najuzvišenija molitva i osnovne molitve)

https://vjeronaucni-portal.com/kosara-vode-prica-za-razmisljanje/ -pročitajte priču, promislite i izaberite sebi jednu molitvu koju ćete moliti svaki dan u isto vrijeme. Možete poslikati i poslati bilješke iz bilježnice.

SEDMI RAZRED ( 7a, b)

https://vjeronaucni-portal.com/zasto-se-ispovijedati-sveceniku-animirani-film/

-otvorite link te pogledajte dva kratka ponuđena filma o svetoj ispovijedi, njezinoj važnosti i potrebi u životu svakog kršćanina.

- ZADATAK: uzeti molitvenik ( može i onaj od svete pričesti, posudite ga od svojih baka, roditelja) i pronaći dio " Sveta ispovijed", pročitajte i u bilježnicu ispišite sve upute za ispravno učinjen ispit savjesti. Pitajte ako vam nešto nije jasno. Ne morate ništa slikati i slati na yammer.

OSMI RAZRED ( 8. b, c, d)

https://vjeronaucni-portal.com/cekam-te-vani-crkva-poucna-prica/

-otvorite link i pročitajte priču koja govori o važnosti Dana gospodnjeg;

-potom otvorite svoj udžbenik str. 164./ 165./166. -pročitajte tekst i ispišite nekoliko bitnih natuknica o važnosti nedjelje za život kršćanina. 

-odgovorite na pitanja sa str. 166. To poslikajte i pošaljite na yammer.  

ŠESTI RAZRED ( 6.a, b, c)

-riješite radnu bilježnicu str.68., 69. i 70. 

-otvorite svojudžbenik na str. 99. i izradite naslovnicu nove nastavne cjeline " Upoznajmo Mariju iz Evanđelja". Nakon toga samostalno prema dosadašnjem vjerničkom iskustvu i onome što znate pokušajte pokraj pojma "Marija" napisati što više natuknica koje se odnose na nju i na ono na što vas njezino ime podsjeća. Nacrtajte lik Marije na naslovnici ili pokraj napisanih natuknica. To poslikajte i pošaljite.

DVANAESTI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 1. 6.-5. 6.2020.)

PETI RAZRED ( 5. a, b, c, d

- otvorite prezentaciju " Oče naš" na linku: https://vjeronaucni-portal.com/oce-nas-pps-prezentacija-za-vjeronauk-u-1-razredu/; možete se pomoliti uz prezentaciju i poticajne slike. Potom razmislite o najljepšoj kršćanskoj molitvi koju nas je sam Isus preko svojih apostola naučio te napravite strip. Stripom prikažite slikovito dijelove molitve " Oče naš". Ako nekome predstvalja problem izrada stripa, može uzeti jedan dio iz molitve "Oče naš" i ilustrirati ga ( prikazati ga slikom). Strip/sliku radite na A4 formatu papira. To poslikajte i pošaljite.

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

Za ponavljanje teme " Potreba pomirenja i opraštanja" riješite radni list koji se nalazi u privitku na dnu stranice. To poslikajte i pošaljite.

-pogledajte kratki crtani film o grijehu na linku:https://vjeronaucni-portal.com/sto-je-grijeh-animirani-film/ 

OSMI RAZRED ( 8.b, c, d)

https://wordwall.net/hr/resource/537777/priroda-i-dru%C5%A1tvo/izbor-zanimanja-odigrajte igru koja će vas uvesti u razmišljanje o različitim zanimanjima

https://www.youtube.com/watch?v=kNe8S83fMpo&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=12&t=0s/ pogledajte videolekciju, pratite upute i zabilježite ono što se od vas traži.

ŠESTI RAZRED ( 6.a, b, c)

-Za ponavljanje teme riješite priloženi radni list pri dnu;

https://www.youtube.com/watch?v=zy30jMviwxg&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=11&t=0s- pogledajte videolekciju, pratite upute i izvršite zadatke koji se od vas traže

-poslikajte i pošaljite riješeni RL i zadatak iz videolekcije

 

 

 

OBAVIJEST ZA FIRMANIKE/FIRMANICE

Dragi učenici,

ovdje je obavijest o održavanju roditeljskog sastanka za potvrđenike te obavijest o dolasku na provjeru " znanja i spremnosti" za primanje sakramenta. Obavijest je stavljena na yammer, pa predlažem da si ove datume i vrijeme održavanja pojedinih aktivnosti svakako zapišete i odgovorno prema njima pristupite.

Dakle,

  1. Roditeljski sastanak za sve potvrđenike održat će se 30. svibnja u dvorani Pastoralnog centra: - za firmanike ( dječake) roditeljski je u 16:00 h, a za firmanice ( djevojčice) u 16:45 h.
  2. Firmanici koji pred župnikom još trebaju " odgovarati" tj. pokazati znanje i spremnost za primanje sakramenta neka dođu u utorak u 14:00 h. Oni koji su to pokušali, a nisu do kraja uspjeli tj. trebaju još jednom doći "odgovarati", neka dođu u četvrtak u 14:00 h.

 

O točnom datumu održavanja slavlja Svete potvrde obavijestit će vas župnik na susretima i roditeljskom sastanku.

 

JEDANAESTI TJEDAN NASTAVE ( 25.5-29.5)

PETI RAZRED (5.a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=HneHOZq7QnM&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=17&t=0s

-pogledajte videolekciju, pratite upute i izvršite zadatke koji se od vas traže; posebno na domaću zadaću koja se nalazi u videolekciji ( to poslikajte i pošaljite)

-Otvorite 62.str. i pročitajte tekst o molitvi, izaberite molitvu između tri napisane molitve iz Židovstva, Islama i krašćanstva te jednu prepišite u svoju bilježnicu.

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

https://www.youtube.com/watch?v=oucTCeiR8bo&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=10&t=125s

-pogledajte videolekciju, pratite upute i izvršite zadatke koji se od vas traže ( nije potrebno ništa slikati niti slati na yammer)

OSMI RAZRED ( 8.b, c, d)

-otvorite udžbenik na str. 155. pogledajte naslov nove nastavne cjeline " Biti kršćanin u Crkvi i društvu" te izradite naslovnicu sa svim predvđenim temama ( naslovima) i ključnim pojmovima.

https://www.youtube.com/watch?v=7GzeAguoHjM&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=11&t=64s

-pogledajte videolekciju, pratite upute i izvršite zadatke koji se od vas traže ( nije potrebno ništa slati na yammer)

ŠESTI RAZREDI (6.a, b, c)

https://www.youtube.com/watch?v=2nLfk9AugdA&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=12&t=0s

-pogledajte videolekciju, pratite upute i izvršite zadatke koji se od vas traže.

-Riješite RB na str. 66. i 67. 

 

DESETI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 18.5-22.5)

PETI RAZRED ( 5.a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=_aarXs_MJGw&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=10&t=0s

Ovaj tjedan još ćemo malo ponavljati o svecima. Na primjeru sv. Nikole Tavelića podsjetit ćemo se zašto su kršćanima posebni i u čemu su bili izuzetni. Pogledajte videolekciju i dobro o svemu promislite. 

Dolje na dnu nalazi se privitak u kojem je dokument koji se može printati i zalijepiti u vaše bilježnice. Ako nemate mogućnost printanja, možete si zapise sami skratiti u svoje bilježnice. ( Nije potrebno ništa slikati niti slati na yammer, samo lajkom potvrdite da ste vidjeli objave prema rasporedu).

SEDMI RAZRED ( 7. a, b)

https://www.youtube.com/watch?v=qZlN9qCA3bM&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=9&t=0s

I dalje se bavimo temom grijeha. Još ćemo jednom promisliti o tome što je grijeh i kako prožima naš svakodnevni život. Stoga pogledajte videolekciju, odradite dva zadatka koji su zadani lekcijom ( sažetak i istraživanje). To poslikajte i pošaljite.

Niže od zadataka nalazi se privitak sa radnim listom kojeg možete isprintati i zalijepiti u svoje bilježnice. Radi se o temi " Pomirenje s Bogom i ljudima". Riješite ga uz pomoć udžbenika str. 134.-141. Ako niste u mogućnosti printanja, zadatke prepišite u svoje bilježnice.  ( To nije potrebno slati na yammer).

OSMI RAZRED ( 8.b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=gy02bts6zZk&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=10&t=0s

Ovaj tjedan još se uvijek bavimo temom djelovanja Duha Svetoga. Pogledajte videolekciju, riješite zadatke koje ona uključuje.  Ovu aktivnost nije potrebno slati na yammer.

Za kraj, napišite svoju molitvu Duhu Svetome. Možete si pomoći tako da pročitate nekoliko molitava Duhu Svetome koje ćete pronaći na Internetu. To poslikajte i pošaljite kao zadatak. 

ŠESTI RAZRED ( 6.a, b, c)

https://www.youtube.com/watch?v=Z0C6fxD-fbw&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=10&t=0s

-pogledajte videolekciju i prema uputama zapišite traženo.

-riješite radnu bilježnicu na str. 64. i 65. ( nije potrebno slati na yammer, samo pratite objave  i lajkanjem označite da ste ih vidjeli)

 

 

DEVETI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 11. 05. - 15. 05. )

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

-Otvorite udžbenik str.129. na kojoj se nalazi nova nastavna cjelina " Potreba pomirenja i opraštanja". Izradite naslovnicu ( prema dosad poznatim metodama i načinima: istaknite naslove tema i ključne pojmove, izaberete neki simboli kojim ćete ukrasiti svoju naslovnicu). 

https://www.youtube.com/watch?v=oPLqKC3QycQ&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=7&t=0s- pogledajte videolekciju, poslušajte upute i zabilježite ono što se traži. ( nije potrebno slati bilješke).

OSMI RAZRED ( 8. b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=pN3nihVn-aA&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=9&t=0s .pogledajte videolekciju, poslušajte upute i zabilježite ono što se traži.

-odgovorite na pitanja koja se nalaze u udžbeniku na str. 153. 

-prepišite ZAPAMTIMO s iste stranice.  ( to poslikajte i pošaljite)

PETI RAZRED ( 5.a, b, c, d)

-otvorite stranicu 59. u vašim udžbenicima; pročitajte kratke životopise nabrojenih svetaca, jednoga izaberite i pokušajte u svoje bilježnice napisati zanimljivosti iz njegova života koja ćete pronaći na Internetu ( Životopisi svetaca). Zadatak je znači ukratko istaknuti nekoliko važnih događaja iz života sveca kojeg ste izabrali. 

-u udžbeniku na stranici 60. nalazi se umna mapa sa najvažnijim pojmovima teme koju smo obrađivali " Širenje Isusove poruke". Prepišite ju u svoje bilježnice. ( nije potrebno slati bilješke)

ŠESTI RAZRED ( 6.a, b, c)

https://www.youtube.com/watch?v=dFcYlpw8UqY&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=9&t=0s

-pogledajte videoplekciju, pratite sadržaj i upute te potrebno zapišite u bilježnicu. 

-pogledajte na linku video zapis o njljpšim katoličkim crkvama svijeta -https://vjeronaucni-portal.com/najljepse-katolicke-crkve-svijeta-video/

-ako imate mogućnosti isprintajte model crkve, izrežite, ukrasite i zalijepite:https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2016/12/model_crkve_vjeronauk.pdf

-ako nemate tu mogućnost, jednosatvno u svoje bilježnice nacrtajete crkvu. ( to poslikajte i pošaljite)

 

Static HTML
Dokumenti


OSMI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE (04. 05.-8. 05)

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

https://www.youtube.com/watch?v=kbFAexSDuz8&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=4&t=0s

-proučite videolekciju, popratite objašnjenje pojmova i vodite bilješke prema uputama;

-na str. 127.  odgovorite na 3. pitanje ( kratko razmišljanje) i to pošaljite kao zadatak. Potom prepišite ZAPAMTIMO. ( nije potrebno slati kao zadaću)

OSMI RAZRED ( 8. b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=Py32C9h1xE8&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=7

-proučite videolekciju, pratite upute i zapišite ono što je potrebno:

-otvorite udžb. str. 148. i odgovorite na 1., 3., 4. i 6. pitanje. Prepišite ZAPAMTIMO.  ( Poslikajte i pošaljite samo odgovore na pitanja)

PETI RAZRED ( 5.a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=cX0KNBHXfRY&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=9&t=0s

-proučite videolekciju i riješite zadatke prema uputama koje su vam dane;

-obratite pažnju na izradu mini-plakata, pročitajte upute za njegovu izradu i to poslikajte i pošaljite kao izvršen zadatak. 

ŠESTI RAZRED ( 6.a, b, c)

-udžbenik str. 88.; nova nastavna cjelina je " Crkveni jezici i kultura" -izradite naslovnicu svih tema i ključnih pojmova ( prema već poznatom načinu i uputama)

https://www.youtube.com/watch?v=sbqXfAcUM-o&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=8&t=0s

-proučite videolekciju, pratite upute i zabilježite bitno i naglašeno.

-riješite zadatke u RB str. 62. 2., 3. i 5 zadatak. 5. zadatak poslikajte i pošaljite na yammer.

SEDMI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 27.04-30. 04)

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

https://www.youtube.com/watch?v=v3_CTI7JFBY&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=3&t=0s

Prema već poznatom načinu, popratite video lekciju, zastanite na bitnome, to zapišite u svoje bilježnice. 

Nakon toga uz pomoć svojih udžbenika ( str. 115.- 123.) riješite radni list koji se nalazi u privitku. Pokušajte radni list isprintati ako je moguće da izbjegnete dugotrajno prepisivanje zadataka. ( Ako nemate mogućnost printanja, riješite one zadatke koji su postavljeni kao pitanja i zadatke s nadopunjavanjem, dok zadatke s asocijacijama i križaljku ne treba crtati u bilježnicu). To mi možete poslati kao zadaću.

PETI RAZRED ( 5. a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=7-DxbRhWvmA

https://www.youtube.com/watch?v=KAtDX_W701Y

Uz pomoć animiranog filma ponovite si što ste o svetom Pavlu naučili prošli tjedan, te se uz pomoć drugog animiranog uvedite u novu nastavu temu " Pavlova misijska putovanja".

Nakon toga pogledajte i poslušajte videolekciju,  obratite pažnju na upute i zapišite ono što se od vas traži. Nije potrebno slikati bilješke niti ih slati kao zadaću. 

https://www.youtube.com/watch?v=NUVKIyy9h6A&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=8&t=0s

 

OSMI RAZRED ( 8. b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=cptVgXZ8FdA&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=7&t=0s

Pogledajte videolekciju, pratite upute i zapišite u bilježnicu ono što se od vas u videolekciji traži. 

Zadatak: Na poseban papir ispisati sedam darova Duha Svetoga, izabrati dva dara i pokušati ih na svoj način ilustrirati tj. slikovito prikazati. To pošaljite kao zadaću. 

ŠESTI RAZRED ( 6. a, b, c)

https://vjeronaucni-portal.com/sakramenti-kristovi-darovi-pps/

Na linku otvoriti prezentaciju o sedam svetih skaramenata, pokušajte sebi u bilježnice zapisati po tri rečenice o svakom sakramentu uz pomoć prezentacije ( Važno je da istaknete ŠTO je pojedini sakrament-značenje i ZNAKOVE Božje stvarne prisutnosti). To poslikajte i pošaljite na yammer.

Nakon toga riješite kviz o sedam svetih sakramenata na linku: 

https://www.katehetski-nadbiskupija-split.net/kvizovi/kviz-sedam-svetih-sakramenata

Riješite radnu bilježnicu str. 57., 58., 59. i 60.  Nije potrebno slikati RB i slati na yammer. 

KRITERIJI VREDNOVANJA ZA VJERONAUK ( stvaralačko izražavanje i aktivnost))

Priloženi su kriteriji vrednovanja za vjeronaučnu nastavu na daljinu i to za stvaralačko izražavanje ( plakat, prezentacija, strip, opis, esej...) i za aktivnost učenika. 

ŠESTI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE (20. 04.-25.04)

PETI RAZREDI ( 5.a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=zrY-yTY1OyA / Zadatak: pogledati animirani film " Superknjiga -Petar"

https://www.youtube.com/watch?v=AK564Xy2I9c&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=7&t=0s/ pogledati video lekciju, zabilježiti bitno. Nije potrebno slati fotografiju bilježnice na uvid. 

SEDMI RAZRED ( 7.a, b)

Udžbenik str. 112./113./114: pročitati sadržaj teme, prisjetiti se na taj način šestoga razreda i podjela u Crkvi ( raskoli, stvaranje novih crkvenih zajednica); odgvoriti na 3 pitanja na str. 114. i prepisati u bilježnicu ZAPAMTIMO ( precrtati shematski prikaz u bilježnicu; naslov je ISUSOVA ŽELJA I MOLITVA ZA JEDINSTVO)

https://www.youtube.com/watch?v=Fo_DgKN3OTU&list=PL9Mz0Kqh3YKpYzoqg_dPkYSnuCc6fia_B&index=1 / pogledati videolekciju, zabilježiti bitno. Molim svakako poslikati zapise u bilježnicu i poslati u yammer. 

OSMI RAZRED ( 8. b, c, d)

Udžbenik str.131: pročitati tekst u udžbeniku " Tko je Isus Krist za mene": Promisli o ovoj važnoj temi u svojoj sadašnjoj situaciji osmaša/ice koji se nalazi na završetku osnovnoškolskog obrazovanja i odgovori si na pitanje koju ulogu Isus Krist ima u tvojem osobnom životu. Uz pomoć tri pitanja na str.133. napiši esej ( sastavak) s naslovom " Tko je za mene Isus Krist". Uzmi u obzir sve što si o Isusu Kristu do sad u osam godina vjeronauka naučio/la i stavi u kontekst promišljanja o svojoj osobnoj vjeri. Ovaj zadatak možete predati do 30. 04. 2020. 

Udžbenik str.135: Izraditi naslovnicu nove nastavne cjeline " Potvrda-snaga kršćanskog poslanja" ( prema svim dosadašnjim i poznatim uputama za njezinu izradu). Ovaj zadatak nije potrebno slati na yammer.

ŠESTI RAZRED (6.a, b, c)

Pročitati u udžbeniku na str.78 tekst " Što je sakrament" i " Sedam sakramenata" te riješiti vježbu na linkuhttps://wordwall.net/hr/resource/529508/vjeronauk/sedam-sakramenata

Riješiti RB na str. 55. i 56. 

U svoje bilježnice prikažite crtežom sedam sakramenata. Neka vam u tome pomogne tablica u udžbeniku na str. 79. ( Pokušajte sami simbolima prikazati najvažniju bit pojedinog sakrameta npr. Euharistija- slika: kalež i hostija)

pogledajte kratke video lekcije na linku: https://www.youtube.com/watch?v=NBpCFR47jZc&list=PLHVqahexsOyp8ayMKJEDAehgjoQBtGxdy

https://www.youtube.com/watch?v=AFZeGvPMM2s&list=PLHVqahexsOyp8ayMKJEDAehgjoQBtGxdy&index=2

Uz pomoć teksta u udžbeniku " Krštenje (krst)" u svoje bilježnice zapišite 5 najvažnijih činjenica o skaramentu krštenja koje ste kroz videolekciju i tekst ponovili. 

Poslikate mi samo slikoviti prikaz sakramenta ( nije potrebno slikati RB niti bilježnicu).

 

 

PETI TJEDAN VIRTUALNE NASTAVE ( 14.4. -17.4. 2020.)

PETI RAZREDI ( 5.a, b, c, d)

https://www.youtube.com/watch?v=IfP5bS7qWzI&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=3&t=0s

Proučiti video lekciju, poslušati upute i bitno zabilježiti. Za ovaj tjedan u kojem slijedi vrednovanje imate zadatkak koji podliježe ocjenjivanju. Napisat ćete sastavak ( esej) na temu:" Postao sam Isusov učenik" ( prisjetite se svoga krštenja, sakramenata koje ste primili, onoga što ste so sad saznali o Isus Kristu i poslanju njegovih učenika, naglasite koja vam je glavna zadaća kao Isusovim učenicima, prisjetitie se osobnog odnosa s Isusom u molitvi te to uobličite u razmišljanje). 

SEDMI RAZREDI ( 7.a i b)

Svakako dovršite zadatak iz četvrtog tjedna ( izbor jednog dana Svetog trodnevlja i istraživanje uobličiti u plakat ili prezentaciju) jer ćete dobiti iz toga dobiti ocjenu. 

Otvoriti u udžbeniku stranicu 111. na kojoj se nalazi nova nastavna cjelina " Da svi budu jedno" te izraditi naslovnicu. ( poznate su upute, po dosadašnjem principu) 

Potražiti novu nastavnu temu na stranici 112. " Isusova želja i molitva za jednistvo", napisati naslov u bilježnicu, pročitati Isusovu velikosvećenićku molitvu i ispisati 4 glavne rečenice koje se odnose na današnju Crkvu onako kakoo ju je Isus zamislio. 

OSMI RAZREDI ( 8. b, c, d)

Počinjemo s vrednovanjem od ovog tjedna tako da važnu temu " Katolička Crkva i kršćanstvo u Hrvata" nećete dobiti u obliku testa nego vas molim da glavne naglaske povijesnog razvoja kršćanstva uobličite u svoju priču u obliku mentalne mape, plakata ili prezentacije. ( Sve bitne naglaske od početka dolaska kršćanstva potrebno je istaknuti, naglasak je na BITNOME, ne treba previše nepotrebnih detalja). To je zadatak za ocjenu. Rok vam je sljedeći ponedjeljak.

https://www.youtube.com/watch?v=RUlB2KNFCiY&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=3&t=156s

Nova tema nalazi se na linku, poslušati i prema uputama zabillježiti najbitnije. Isu temu imate u udžbeniku na str. 128., 129., 130. ako imate problem s praćenjem videolekcije.

 

ŠESTI RAZREDI ( 6.a, b, c)

Počinjemo s vrednovanjem od ovog tjedna. Vrednovat će se sav vaš dosadašnji trud i angažiranost u aktivnostima nastave na daljinu i ​dobivat ćete pojedine zadatke za koje ću vam naglasiti da će biti ocijenjeni. Budući da su neki šesti razredi pisali provjeru o ustroju Crkve i njezinoj povijesti, a neki nisu tu ćemo temu još jednom ponoviti kroz vaše stvaralačke sposobnosti. Izradit ćete umnu mapu ili plakat ( što vam bolje leži) pod zajedničkim nazivom "CRKVA" ( ustroj i povijest) istaknut ćete sve bitne naglaske koje ste do sad usvojili ( apostoli, kler, redovnici, laici, svijetle i tamne strane Crkve u povijesti uz njihova objašnjenja). Ako je nekome lakše može o toj temi napraviti i prezentaciju. Rok za zadatak je sljedeća srijeda. 

U udžbeniku na str. 77 nalazi s nova tematska cjelina "Sakramenti i kršćanska inicijacija": Kako biste se ukratko prisjetili što ćete proučavati u vremenu ispred nas, izradit ćete naslovnicu prema već poznatom načinu. 

 

 

Četvrti tjedan virtualne nastave ( 06. 04.-09. 04. 2020.)

Dragi vjeroučenici, sve vas pozdravljam u novom radnom tjednu. Ulazimo u četvrti tjedan nastave na daljinu, a nama je on od iznimne važnosti jer ualzimo u proslavu Velikoga tjedna koji prethodi Uskrsu za kojega smo se četrdeset dana korizme pripremali molitvom, pokorom i djelima milosrđa. Budući da je naše Ministarstvo isto tako najavilo da će ovaj tjedan biti rezerviran za ponavljanje, mi ćemo se prisjetiti važnih temaVelikoga tjedna i posljednjih dana Isusova života na Zemlji te njegova slavnog Uskrsnuća. Uz to, imat ćete prostora za samostalno ponavljanje naglašenih teme koje ćete si po razredima moći pronaći u uputama i materijalima. Želim vam svima radostan i sretan Uskrs!

PETI RAZREDI ( 5. a, b, c, d)

Pogledati video lekciju koja se odnosi na već postojeće znanje o Velikom tjednu https://www.youtube.com/watch?v=9Lke-DQ20hM&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=5&t=0s

Nakon toga pogledati trominutno ponavljanje o Isusovim zadnjim danima klikom na you tube lekciju https://www.youtube.com/watch?v=68IKsFGdg9U

Možete ponoviti cjelinu "Isus-neobični kralj"  i za Uskrs se pripremiti gledanjem crtanog filmova o posljednjim satima Isusova života na you tubeu npr. https://www.youtube.com/watch?v=QKzdiYuUu1o - nije potrebno ništa slikati niti slati na yammer.

Pronađite svakodnevno vrijeme za molitvu, posebno u ovom milosnom vremenu.

SEDMI RAZREDI ( 7. a, b)

Budući da se nalazimo u Velikom tjednu možete se prisjetiti i ponoviti si što o Velikom tjednu znate. Odgovorite pismeno na sljedeća pitanja:

1. Zašto se tjedan prije Uskrsa naziva Veliki tjedan 2. Koji dani spadaju u Sveto trodnevlje? 3. Kojih se događaja sjećamo na Veliki četvrtak? 4. Kako kršćani slave Veliki četvrtak? 5. Čega se sjećamo na Veliki petak? 6. Koji obredi se odnose na obrede Velikog Petka? 7. Što slavimo na Veliku subotu i kojim obredima ju obilježavamo? 8. Što je Uskrs i nabroji važne običaje vezane uz slavlje Uskrsa. 

Izaberite jedan dan svetog trodnevlja i istražite kako, na koji način i kojim obredima Katolici obilježavaju taj dan. Možete napraviti kratku prezentaciju ili plakat. Možete simboličnim slikama prikazati obrede toga dana. To poslikajte i pošaljite.

Napišite svoju osobnu molitvu( možete u bilježnicu) i prinesite je Isusu za Uskrs - najvažnija zadaća! ( ne treba molitvu slikati niti slati, izmolite ju u svojim srcima prije i za vrijeme slavlja Isusova uskrsnuća)

Pridružite se zajedničkom gledanju obreda Velikoga tjedna  i uskrsne mise koje će prenositi vaša općinapreko you tubea. Svako dobro!

OSMI RAZREDI ( 8. b, c, d)

Proučiti video lekciju o Isusovu križu i žrtvi koju podnosi za ljude, pratiti upute i najbitnije zabilježiti. https://www.youtube.com/watch?v=xjyMWeAEauo&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=5&t=0s ( zapise i bilješke poslikati i poslati)

Ponoviti cjelinu "Katolička Crkve i kršćanstvo u Hrvata" , možete odigrati igru na linku https://view.genial.ly/5e81e619a8bed70dad0143fa/game-katolicka-crkva-i-krscanstvo-u-hrvata; možete riješiti on-line kviz i tako provjeriti svoje znanje. https://vjeronaucni-portal.com/krscanstvo-u-hrvata-on-line-kviz/

Pronađite svakodnevno vrijeme i prostor za osobnu molitvu, pridružite se zajedničkom gledanju obreda Velikoga tjedna  i uskrsne mise koje će prenositi vaša općina. Svako dobro!

ŠESTI RAZREDI (6.a, b, c)

Proučiti video lekciju o Isusovim posljednjim satima nna Zemlji i o Njegovu uskrsnuću, pratiti upute i najbitnije zabilježiti.https://www.youtube.com/watch?v=qg0iDtT0SQw&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=5

Budući da se nalazimo u tjednu ponavljanja, vi ćete si ponoviti prevažnu temu šestog razreda vjeronauka " Crkva kroz povijest". Pratite video lekciju, najbitnije zabilježiti. Nije potrebno ništa slati, provjerit ću bilježnice kad se vidimo. Nadamo se uskoro.

Pomolite se Bogu. Nađite vrijeme za molitvu. Pozivam sve učenike i vaše roditelje da se pridružite obredima Svetog trodnevlja i misnom slavlju na Uskrs u 8:00 kada će ujedno biti i blagoslov jela. Svetu misu prenosi općina Petrijanec na svojimstranicama preko you tube. Slavimo Boga u Duhu i Istini!

To je ujedno i najvažnija zadaća.

https://www.youtube.com/watch?v=BwzJSscOQq4&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=3&t=0s

 

 

 

Treći tjedan virtualne nastave 30. 03.-3. 04. 2020.

Dragi vjeroučenici, sve vas od srca pozdravljam u još jednom radnom tjednu naše nove virtualne nastave. Ovdje se nalaze po razredima raspoređeni zadaci za ovaj radni tjedan, a prate naš školski rapored. Nadam se da vas virtualna nastava vjeronauka ne opterećuje previše te da vam zapravo svojim sadržajima pomaže stvarati jedno duhovno raspoloženje lakšeg nošenja sa svim izazovima u kojima se nalazimo. Najvažnija zadaća svima jest pronaći vrijeme za molitvu. Ona nas nosi bliže Isusu koji nam jedini daje snagu za suočavanje sa svim problemima, ali i otvara oči za prave vrijednosti  koje su često u našoj svakodnevnoj jurnjavi bile zanemarene. Konačno imamo vremena biti jedni s drugima u sigurnosti svoga doma. Iskoristimo te trenutke i naučimo ih cijeniti. Želim vam svima puno uspjeha u otkrivanju vjeronaučnih sadržaja. 

PETI RAZREDI ( 5. a, b, c, d)

-pogledati crtani film o Isusovim apostolima ( ponavljanje)https://www.youtube.com/watch?v=JkvaIhro2lU

- proučiti video lekciju o nastanku Crkve "Život prvih kršćana"https://www.youtube.com/watch?v=jkfsdfx6BS4&list=PL9Mz0Kqh3YKpwAt-qDNtT14SoY_wjsGL9&index=2&t=0spratiti upute i bitno zabilježiti

SEDMI RAZREDI ( 7.a, b)

-pogledati igrani film o djelovanju proroka Jeremije kako biste na ta način stvarno doživjeli duh vremena u kojem se proročka djelatnost razvijala, da biste upoznali sve probleme s kojima se suočavaju proroci i kako biste upoznali povijesne okolnosti u kojima se nalazi židovski narod kada pojedini proroci djelujuhttps://www.youtube.com/watch?v=GxI8amkSxJs&list=PL3PPZT53xVCNB-juwDhhoKlsHUIlqjZfc&index=18( možete si isplanirati gledanje filma zajedno sa ukućanima kao odmor od svih ostalih nastavnih  i obiteljskih obaveza. Po želji možete pojedine dijelove preskočiti, neke ponovno pregledati, film traje malo dulje, ali ako imate volje i strpljenja, isplati se)

-pročitati tekstove u udžbeniku na str.100-105. i prepisati u bilježnicu dio "ZAPAMTIMO" na str. 105. 

OSMI RAZREDI ( 8. b, c, d)

-izradite naslovnicu za novu nastavnu cjelinu " U Isus Kristu upoznajemo pravoga Boga" ( prema već uhodanim načinima i poznatim uputama-istaknuti teme i ključne pojmove), ukrasiti po želji

-proučiti video lekciju " Prošao je Zemljom čineći dobro"  poslušati upute i riješiti navedene zadatke

https://www.youtube.com/watch?v=g0cqwSJ8hVo&t=3

https://www.youtube.com/watch?v=rBc7e14lu9s&list=PL9Mz0Kqh3YKrj5vGO3MVkbvDTdtNqBRKV&index=2&t=230s

ŠESTI RAZREDI ( 6. a, b, c)

-proučiti video lekciju " Tajna Božjeg služenja", pratiti upute i zabilježiti bitno: 

https://www.youtube.com/watch?v=MSc7LUOlf6I&list=PL9Mz0Kqh3YKojWe-HOXTruQn-MsSTurMT&index=5&t=0s

-Riješiti radnu bilježnicu str. 32.-33. str.

 

 

 

 

 

 

7. razred- ŽIDOVSKI NAROD I VJERA ( Ponavljanje)

a) https://wordwall.net/hr/resource/403297/vjeronauk/%c5%beidovski-narod-i-vjera

ŽIDOVSTVO ( Ponavljanje)

https://edpuzzle.com/media/5d389bd38984854099e2a124

b) otvoriti novu nastavnu temu " Proroci-Božji glasnici" i izraditi nalsovni prema dosadašnjim uputama i načinima ( istaknuti teme i ključne pojmove te ukrasiti); pročitati tekst iz udžbenika na str.86., 87., 88. i 89. te riješiti radni list na linku; možete ga isprintati, zalijepiti  ili prepisati u bilježnicu.

 https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2015/01/Proroci_govore_u_Bozje_ime.pdf

5. razred- Isus Krist ( Isus liječi i oprašta)

a) https://vjeronaucni-portal.com/proljece-u-srcima-prica-o-osobama-koje-trebaju-nasu-pomoc/

zadatak:

1. PROČITATI PRIČU;

2. Napisati 5 konkretnih načina kako možemo ljudima oko sebe stvarno pomoći u potrebi i na taj način slijediti Isusov primjer pomaganja i liječenja.

b) otvoriti udžbenik na str.47.

-pročitati tekst i zapisati plan ploče:

PLAN PLOČE: na dnu stranice je dokument " Isus oprašta", otvoriti i prepisati te riješiti zadatak.

                        

6. razred - Crkva kroz povijest

a) https://vjeronaucni-portal.com/wp-content/uploads/2015/01/Srednjovjekovna-crkva-vjeronauk-radni-list.pdf

ZADATAK: Radni list možete isprintati, riješiti i zalijepiti u vaše bilježnice. Ako nemate printer, možete zadatke prepisati u svoje bilježnice.

b) Izraditi naslovnicu nove teme u bilježnicu: ISUS KRIST-NAŠ OSLOBODITELJ I SPASITELJ ( prema već poznatim uputama i dosadašnjim načinima- ISTAKNI TEME I KLJUČNE POJMOVE, ukrasi.

zadatak: Riješiti RB str. 24. i 25

8. razred -Katolička Crkva i kršćanstvo u Hrvata

a) https://prezi.com/l8vjpeibxcnx/crkva-u-hrvata-za-vrijeme-svjetskih-ratova-i-poraca/

Zadatak: Pročitati temu u udžbeniku na str. 100, 101 i 102., proučiti prezentaciju i zapisati u bilježnicu natuknice sa zadnjeg slajda prezentacije.

b)https://vjeronaucni-portal.com/blazeni-alojzije-stepinac/

Zadatak: pročitati tekst "Životopis kardinala Alojzija Stepinca"; u biljžnicu istaknuti glavne događaje koji su obilježili život kardinala Stepinca. Pogledajti ulomak iz tv kalendara koji se nudi te riješiti on-line vježbu o kardinalu.

VAŽNO: (za sve učenike od 5. do 8. razreda)

Ovo su zadaci za razdoblje od 16. 3. do 20. 3. 2020.  

Riješene radne listove, izrađene planove ploče i ostale radove možete mi slati u privatnu poštu na yammeru, kako bih mogla evidentirati koji učenici su odradili zadatke tijekom ovog radnog tjedna.

 

2. TJEDAN NASTAVE NA DALJINU ( 23. 03.-27. 03)

Dragi učenici, sve vas od srca pozdravljam u ovom novom radnom tjednu. Možda smo još pod dojmom potresa u nedjelju koji nas je uz corona virus još dodatno opteretio. Mnogi mudri ljudi tvrde kako "je u radu spas", pa evo nekoliko zadataka koji će vam pomoći da odagnate misli koje vas opterećuju i saznate neke nove i lijepe stvari vezane uz našu vjeru. Nemojte zaboraviti da je vjera naša zaštita, naša snaga i  duhovna jakost kojom se možemo oduprijeti strahu, neizvjesnosti i pokušati s nadom čekati bolje dane koji će sigurno doći. Pronađite vrijeme za molitvu. Potrebna nam je. Zadatke imate vremena riješavati  do ponedjeljka 30. 3. polako i bez žurbe. Sve ćemo nadoknaditi. Samo hrabro.

PETI RAZREDI (5. a, b,. c, d)

1.)

-pročitati tekst na str.48. u udžbeniku " Učitelju gdje stanuješ"

-pogledati prezentaciju i pismeno odgovoriti na navedena pitanja u bilježnicu pod naslovom " ISUSOVI UČENICI" ( prezentacija je na dnu stranice)

1. Tko su Isusovi učenici? 2. Objasni što znači riječ APOSTOL? 3. Napiši imena dvanaestorice apostola

2.)

-pročitati tekst u udžbeniku na str 49.

-zapisati u bilježnicu kratki tekst pod naslovom " I ja sam Isusov učenik" sa str 49.

-pronaći na you tube-u pjesmu " Krist na žalu"-poslušati ( možeš i otpjevati)

-Nacrtati u bilježnicu ilustraciju Isusa i njegovih učenika ( ne moraš sve, )

SEDMI RAZREDI ( 7. a, b) 2 sata

-pročitati tekst u udžbeniku "Zajedno u ljubavi" pod naslovom "Proroci-čuvari Saveza"

- obratiti pažnju na ključne pojmove te umnom mapom istaknuti najvažnije elemente proročkog djelovanju ( za svaki ključni pojam jedno objašnjenje: npr. slika, simbol, riječ i sl., ne treba se opterećivati s previše teksta, samo najbitnije!

- riješiti ZADATAK  ( ovdje na dnu  je privitak s tekstom; dopuniti rečenice uz pomoć udžbenika, rečenice možete prepisati u bilježnicu ili zalijepiti ako ste si RL isprintali.)

-pronađite na You tube-u pjesmu "By the rivers of Babylon" izvođača Boney M i poslušajte. Pjesma je napravljena prema psalmu 137 "Prognanikova pjesma" a govori o židovskom ropstvu u Babilonu.

OSMI RAZREDI ( 8. b, c, d) 2 sata

-proučiti tekst u udžbeniku od 106.-111.str.

-izraditi umnu mapu " Katolička Crkva u Hrvata danas" ( *obrati pažnju isključivo na ključne pojmove koji se nalaze pokraj naslova, ne treba se opterećivati sa previše teksta, obrada može biti slikovita, simbolična i tekstualna)

https://vjeronaucni-portal.com/ivan-pavao-ii-animirani-film/ ( možete pogledati kratki animirani film o sv.Ivanu Pavlu II.)

https://vjeronaucni-portal.com/krscanstvo-u-hrvata-on-line-kviz/ ( da biste provjerili svoje znanje o Katoličkoj Crkvi u Hrvata možete odigrati on-line kviz)

ŠESTI RAZREDI (6. a, b, c) 2 sata

-riješiti radnu bilježnicu na str.27

- otvoriti udžbenik od 37.-39. stranice. Proučiti tekst i izabrati jednu prispodobu Isusa Krista te ju ilustrirati u svoju bilježnicu ( prikazati ju slikom) pod naslovom PRISPODOBE ISUSA KRISTA i riješiti radnu bilježnicu str.28. i 29.

-proučite prezentaciju " Isusova čudesa" i ispišite u svoje bilježnice Isusova čuda ( samo ih nabrojite) -https://vjeronaucni-portal.com/isusova-cudesa-pps/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Virtualna učionica

Dragi učenici, gradivo se nalazi u Teams razrednim grupama.

U nastavku su linkovi do virtualnih učionica i razrednih grupa:

5.a                         5.b

5.c                         

6.a                         6.b

6.c                         6.d

7.a                         7.b

7.c                         

8.a                         8.b

8.c


Kalendar
« Studeni 2020 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6
Prikazani događaji


Projekti

Erasmus+

eTwinning

Projekti

Projekti

Projekti

Eko škola

e-Škole

Pogledajte TV SPOT!


Tražilica



Arhiva vijesti

Za pregled arhive kliknite na:


Ravnateljstvo civilne zaštite

Ravnateljstvo civilne zaštite
Područni ured civilne zaštite Varaždin
POZIVNI BROJ 112





preskoči na navigaciju